Overstappen?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door NewMammie, 27 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NewMammie

NewMammie Lid

22 dec 2008
    11
    0
    0
    Even een vraagje, kun je zomaar overstappen op een ander soort voeding? Heb nu Nutrilon standaard (10.49)voor ons moppie, maar vind het erg duur. Heb ik wel voor haar over hoor, maar als het goedkoper kan. Nou zat ik te denken aan Friso(8,99) of misschien wel BonBebe (6,49).
    Wie heeft hier ervaring mee?
    Alvast bedankt!

2. san 14

san 14 Actief lid

22 dec 2008
    130
    0
    0
    Brabant
    heee ik ben ook overgestapt maar dan van nutrilon standaard naar forte
    maar dat kan niet in 1 x hoor
    ik heb er een week overgedaan eerst 1 schepje vervangen en dan van lieverlee steed meer
    ik heb dit op eigen houtje gedaan want een kennis was in 1 x overgestapt en dat kindje had heel veel last gehad van zijn darmpjes en hier dus helemaal niet gelukkig succes!

3. Schatjeboutje

20 okt 2008
    75
    0
    0
    Halllo,

Wij zijn ook gelijkmatig overgestapt van Nutrilon naar Kruidvat. Met deze voeding heeft ons zoontje geen problemen gehad! En was bij ons in de winkel ook altijd te koop. Succes

4. NewMammie

NewMammie Lid

22 dec 2008
    11
    0
    0
    Dan zit ik er echt aan te denken om over te stappen en dan eventueel eerst te mengen. Wat is nou eigenlijk het verschil behalve het merk. Moet daar nu zoveeel prijsverschil inzitten?

5. NewMammie

NewMammie Lid

22 dec 2008
    11
    0
    0
    Nog meer die hier ervaring mee hebben?

6. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Niet iedere baby reageert niet goed op in een keer oversappen. Bij veel babies is het geen probleem. Wij zijn ooit van friso naar nutrilon overgestat, en in 1 keer en geen problemen gemerkt.
    Je zou voor de zekerheid om en om kunnen doen.

Succes!

Deel Deze Pagina