Hoi, Kan het zo zijn dat soms erg vroeg voor de fles komen,Sophie krijgt vanaf deze week 180 met 6 scheppen ( dus 200 cc voeding ) en meestal komt ze om de 4 uur,meestal laat ze wel wat staan zo 20 tot 40 cc...maar ik heb van de week al een paar keer gehad dat ze na 2 uur alweer komt en dan echt zo krijsen dat ze echt niet stopt...meestal maak ik dan 60 met 2 schepjes en dan is het goed en dat komt ze weer gewoon rond haar oude tijd... Groetjes,
Lieve had dat ook regelmatig rond die leeftijd. Krijgt je kleine nu al zoveel? Lieve kreeg pas met 5,5 mnd 180 water en 6 schepjes voeding (200 cc dus) Misschien is haar buikje van streek door de voeding? Krampjes?
Dat had ik vorige week ook een paar keer. Heb het afgelopen woensdag op het cb gevraagd, en Amy krijgt nu Friso extra, voor hongerige baby's! En dat helpt heel goed!
Frise extra krijgt Lieve ook. Werkt idd goed! En anders misschien overleggen emt CB of ze iets van Rijstbloem in dr melk erbij mag,dat geeft een wat voller gevoel voor langere duur
Wij geven preventief hypo,daar mag je geen rijstebloem er doorheen doen...en Sophie weegt 5960,dus ze mag al 180 hebben... Groetjes,
ik geef ook hypoallergeen en mij werd aangeraden om er nutriton (johannespitmeel) door te doen dit mag door h.a voeding het is eigelijk tegen spugen maar dit dikt de voeding wat in en daardoor doen ze langer over de fles en wordt de zuigbehoeft meer bevredigd. help het ook niet als je haar een speen geeft als ze na 2 uur weer komt?
Nee dat helpt ook niet,als ze honger heeft zet ze het zo op het krijsen dat alleen de fles nog stopt... Groetjes,