Hallo, Mijn mannetje krijgt s'avonds om 22.30 uur zijn laatste fles en is dan meestal om 3.oo uur alweer wakker. Vervolgens is hij dan om 05.00 uur weer wakker en wil eten. Nu wil ik de laatste voeding nutrilon forte gaan geven om te kijken of hij het dan langer volhoudt. Heeft iemand van jullie daar positieve ervaringen mee. Overdag krijgt hij nutrilon hypoallergeen (puur uit voorzorg). Groeten, Angel
Ik doe vanaf vandaag hetzelfde trucje met Friso Extra. Ons dametje is echt niet tevreden na haar flesje en wordt sinds 2 nachten weer wakker 's nachts. Kijken of het werkt!
bij mij werkte de forte niet ,daarom ben ik overgestapt naar Friso Extra. die werkt wel! je kan ook rijstebloem door de laatste fles doen,daardoor zijn ze beter gevuld (maar ook dat werkte bij mij niet)
Bij Nils was de forte het wondermiddel. Als we ook maar een half schepje minder deden dan normaal dan merkten we dat meteen. We zijn begonnen met 1 schepje forte erbij doen en uiteindelijk zaten we op half om half. Succes groetjes Inge
Hallo, Gisteravond heb ik voor het eerste Forte gegeven als laatste voeding. En....hij was er vanmorgen pas om half zeven! Ik hoop maar dat dat geen toeval was. En jij guppie? Helpt 't ook bij jouw kindje? Groeten Angel
Ik zou niet wisselen tussen voedingen ivm krampjes. Een schepje rijstebloem werkt wellicht ook. Hier wordt overigens alleen Forte gegeven.
Forte vult meer door een andere eiwitsamenstelling. Daardoor is de kans op krampjes kleiner met Forte als met rijstebloem, omdat dat gewoon bijvoeding is en dus lastiger voor jonge darmen.
Hier werkt het ook, ze slaapt als een roosje als ze deze voeding heeft gehad. Ik denk dat ik de overdag flesjes ook half/half ga doen, want ze slaapt er veel beter op!