Ik vroeg me af hoe laat jullie de laatste fles geven. Dax krijgt zijn flesjes om 9.00, 12.30, 16.30, 20.00 en 23.00/23.15 uur. De dagen dat ik moet werken geeft mijn man de laatste fles, de andere dagen meestal zelf. Maar ik vind het behoorlijk laat! Op het cb zei men dat dat toch normaal is tot een maand of 6. Ik klaag overigens niet hoor, ik ben heel blij dat we geen nachtvoeding meer hoeven te geven sinds Dax een week of 8 was . Edit Moderator: Verplaatst naar flesvoeding.
Ons dochtertje krijgt haar laatste fles zo rond een uur of 9 en de eerste fles 's ochtends rond een uur of 7. Zo zit er 's nachts net zo veel tijd tussen als bij jullie, alleen beginnen we vroeger. Kan dat bij jullie niet?
Ja dat zou op zich wel kunnen maar niet al te vroeg op hoeven op de dagen dat ik niet hoef te werken is ook wel lekker . Mijn man gaat pas later op de dag werken dus hij gaat ook niet zo vroeg naar bed. Op zich hebben we wel een lekker ritme nu zo maar ja die laatste fles zal toch een keer moeten gaan vervallen of vervroegen. Dat zou dus normaal vanaf een maand of 6 zijn volgens het bureau. Zij vonden 23.00 uur een hele normale tijd nu.
Rick kreeg ook tot ruim 6 maanden nog om 23.00 uur zijn fles. Is inderdaad heel normaal. Nu krijgt hij rond half 8 zijn laatste fles. Je zou kunnen proberen om de fles iets eerder te geven dus om half elf of 10 uur. Maar dan moet ie wel doorslapen natuurlijk. Anders is het nog geduld hebben. Ik vond het ook vaak wel laat, maar nu hij die fles niet meer krijgt ben ik gewend om lang op te blijven en ga ik alsnog niet vroeg naar bed
wij zijn de laatste fles nu langzaam aan het vervroegen, en dit gaat tot nu toe goed. Steeds per week een kwartiertje eerder, we zitten nu op 22.30 uur. Dat scheelt toch echt wel veel, lig je rond 23.00 uur weer in bed. hij wordt er niet eerder wakker van. misschien een idee?
Dan komen de flessen wat dicht op elkaar later op de dag. Hoe doen jullie dat? Hoeveel tijd tussen de flessen?