Ik las dat er ook een Nutrilon Forte is voor hongerige baby's, maar is dat opvolgmelk? Of is het er ook al voor baby's van 3 maanden? En moet je eerst bij het CB gaan vragen? Of zou ik dat eventueel gewoon mogen gaan gebruiken. Alvast bedankt, Tinkerbel
Nutrilon Forte is er idd ook vanaf de geboorte Is geloof ik een oranje verpakking, gewoon kijken of er '1' opstaat.
Ik zit zo te twijfelen... ik weet het gewoon even niet. Is het honger of is het weer een sprongetje? Ineens wordt hij weer midden in de nacht wakker, en hij lijkt zo snel na zijn fles weer honger te hebben, hij red amper 3 uur. (nu krijgt hij 4 uur) Tinkerbel
heee een leeftijdsgenootje edit: oh nee thomas is een dag ouder! Mika drinkt half om half standaard en forte dus ja, het is er ook voor zuigelingen! Ik twijfelde ook zo, dus ik voed hem nu op vaste tijden. Hij slaapt sinds anderhalve week door van 10 uur tot 7. Hoeveel voeding krijgt thomas nu?
Hier een vaste forte gebruikster. Ik gaf Luna voor de nacht forte omdat ze dus indd wakker werd omdat ze honger had. En vaker op de dag kwam ze eerder om dezelfde reden ik ben zelf daarom helemaal op forte overgestapt gaat nu prima! Met de forte zit ze nu op 4 flessen soms 3 incl bijvoeden. Succes meis! O ja forte is zoiezo een hele foede nachtvoeding
Thomas krijgt nu 5+180 op vaste tijdsstippen. Maar hij heeft zo snel weer honger. En zijn jullie gewoon zelf op Forte over gegaan? Of heb je eerst met het CB overlegd? Ze komen er toch niet extra van aan? Tinkerbel
Wij hebben het zonder overleg gedaan. Luna hetzelfde verhaal toen zo op! En nee ze komen er niet van aan maar geeft alleen langer een verzadigd gevoel. En gewoon op je gevoel af gaan meis heb ik ook gedaan! Succes!
haha ja mika is ook zo'n hongerlap. drinkt ook 5x 180 (en alle flessen gaan leeg!). ik heb ook niet overlegd met CB, gewoon begonnen met eerst 1 schep, 2 scheppen en nu krijgt hij 3 scheppen , daar doet hij het prima op!
Wij hebben ook forte gebruikt.. Eerst wel advies ingewonnen bij het CB.. Maar die wilde dat we gingen bijvoeden.. Nou met 3,5 maand zag ik dat echt niet zitten. Zeker niet omdat ze dan nog zo weinig binnenkrijgen, dat het echt niet helpt verzadigen.. Heb de nutrilon lijn gebeld, en die hebben me goed geholpen. Eerst gevraagd of het geen zuigbehoefte was, of gewoon waterdorst. Maar uiteindelijk dus wel overgegaan op forte. En dat werkte perfect. Bij 6 maanden zijn we wel weer overgestapt op standaard opvolgmelk..