Ik zit al van in het begin te sukkelen met de borstvoeding. Ik moest mijn babytje bijna heel de tijd aan leggen. Om het uur, anderhalf uur was hij al weer daar. Vanmorgen was ik het zo beu, dat ik besloot om te stoppen. Vanmiddag eerste pil ingenomen om de productie stop te zetten. Ik had er een goed gevoel bij. Maar nu, voel ik me beroerd. Mijn babytje huilt de hele tijd. Ik voel me tekort gedaan . Ik zou hem zo weer aanleggen, maar daar is het nu te laat voor
misschien ligt het aan de hoeveelheid dat je hem geeft en om de hoeveel tijd het is even wennen voor beide om over te stappen naar bedoelde het niet aanvallend hoor maar ik ken je gevoel , ben ook overgestapt omdat het niet lekker liep succes
Ah gut voel je niet zo schuldig! Je hebt het geprobeerd voor hem! Als jij je prettiger voelt wanneer je hem flesvoeding gaat geven, dan zal dat uiteindelijk ook voor hem de beste beslissing zijn. Hij heeft ook niks aan een mama die in de stress zit omdat ze niet lekker in dr vel zit en omdat het borstvoeden niet lekker gaat. Succes hoor!
Beter met rust de fles dan met stress de borst. Als t niet gaat dan gaat t niet. En die kleine moet daar ook even aan wennen. Je niet schuldig gaan voelen hoor. Je hebt t toch geprobeert?!
Meis, voel je niet schuldig... je hebt je best gedaan, en zoals hierboven ook gezegd... beter regelmaat en een volle buik van de fles, dan al die stress....
Ik weet wel dat ik de juiste beslissing heb genomen maar ik ben ontgoocheld en ook de afstand die we moeten nemen, want de borst geven is iets innig tussen baby en mama. Ik heb nog wel een paar tranen gelaten vandaag, maar het zal wel beteren. Groetjes Petra
meis met KV kan je ook heel innigzijn met je kleine ik leg caitlin net zo op me schoot als dat ik haar borstvoeding zou geven half op haar zijtje koppie ten hoogte van me hart ,armpje onder mijn oksel me hand onder haar kontje nee met KV kan je net zo intiem zijn als met borstvoeding dus daar hoef je geen traantje om te laten meis sterkte en veel plezier met KV geven
Hallo, Het is lang geleden dat ik nog langs geweest ben. Het was ook enorm druk de voorbije maand. Onze Berre groeit heel goed en het is echt een heel leuk kind. Hij lacht bijna altijd. Ik zou zo aan een tweede beginnen Hij is nu ook veel gelukkiger dan met de borstvoeding. Ik vind het spijtig dat de borstvoeding niet is gelukt. Maar ja, als onze Berre zich maar goed voelt. Bij de consultatie zei de dokter dat het eigenlijk goed was, dat ik onmiddellijk was gestopt. Daardoor zou de melkproductie bij een tweede kindje beter op gang komen. Al bij al is het dus allemaal wel meegevallen. Groetjes Petra
fijn dat te lezen meis lekker dat het zo goed gaat met Berre. nieuwe ronde nieuwe kansen, misschien dat het ooit bij je 2de beter verloopt geniet maar lekker van jullie lachebekkie
Leuk te horen dat Berre zo'n vrolijk kindje is. Heb het zelf ook ondervonden bij Serjenka, toen ik stopte met de bv, dat ze veel blijer was. Ik wist niet dat de bv bij een tweede beter zou lopen? Klinkt wel goed, want bij een tweede wil ik er zeker weer voor gaan.