Misschien is de vraag al gesteld hoor maar Thomas wordt nog wel eens wakker in de nachts en rijstebloem helpt dus totaal niet. Hielp Nutrilon goede nacht wel bij jullie?
Heb het wel gegeven, kreeg het gratis bij een pak nutrilon 2, maar op die 2 sliep ze ook al door dus weet niet of het echt een meerwaarde heeft.
Nee joh., maakt geen biet uit, die naam hebben ze er alleen opgeplakt om mensen te verleiden het aan te schaffen. Veel te duur en veel te zoet, ik ken dus kinderen die na dat spul een halve nacht lagen te stuiteren!
Ik kreeg een keer zo'n pak gratis voor de Etoszegeltjes, maar ja, toen sliep ze sowieso al door, dus of ze er beter door sliep, kan ik niet zeggen. We hebben wel een tijdje Forte gegeven i.p.v. standaard alleen als avondfles, dat zou je ook nog kunnen proberen, of geef je dat al?
Nee dat nog niet....PFFFF hij lijkt wel elke ochtend een uur eerder wakker te worden. Het begon met 8 uur toen 7 uur gister 6 uur en vanochtend 5 uur. Wat moet ik hier nou weer aan doen? Had gister avond pap gegeven zou ook moeten helpen maar niks dus
Misschien heeft de pap gister te zwaar op de maag gelegen? Een vriendin van een vriendin gebruikte het bij haar dochter en sliep door. Ik heb het toen ook een paar keer gebruikt maar dochter sliep er niet van door en zoals iemand al zei, het is hartsikke zoet spul.