Onze dochter drinkt nu al 2 weken slecht tot zeer slecht. Ze was al niet de dikste maar nu zit er echt geen randje vet meer aan. Vorige week ben ik al met haar naar de dokter geweest maar die vind niks. Ze is verder vrolijk en niet ziek ook... Ze heeft bijvoorbeeld smorgens wel honger maar drinkt dan toch maar 140cc. Terwijl ze hiervoor een periode had dat ze flessen van 210 wegtankte. Ze komt per dag net aan de 500cc, het maximum voor haar volgens het CB. Ze is tussen 19-11 en 18-12 maar 300gr aangekomen en morgen ga ik nog een keer extra wegen. CB wil eigenlijk bijvoeding gaan proberen maar ze krijgt hypoallergeen dus dat kan niet. 't is geen sprong, geen tand geen spruw en niet ziek... heb ik dan gewoon opeens een slechte eter??? Wie weet raad?
Ik herken het wel, mijn zoontje had het 3 weken geleden ook. Hij bleek dus echt in zn sprongetje te zitten. Ik heb zijn schema iets aangepast en iets strakker aangehouden en nu gaat het weer super, hij drinkt zn flessen nu weer goed leeg en eet zn fruit en groenten ook super goed. Ik heb in die periode ook eens een ander merk voeding gepakt omdat ik dacht dat hij de smaak van friso mss een beetje beu zou zijn ( wij eten ook niet iedere dag hetzelfde) en dat werkte ook wel, die flessen dronk hij beter op dan de friso. Nu wissel ik nog af en toe af en dit gaat prima. Suc6 en ik hoop dat ze snel weer beter drinkt Groetjes Kim
Herken het probleem!! heb de afgelopen 2 a 3 weken hetzelfde gehad met mijn zoontje. Heb er ook een topic voor geopend. Nu zoveel tijd, 3 verschillende flessen en 5 verschillende spenen later heeft hij eindelijk vandaag weer gedronken!! ik kreeg er ook niet meer dan 500 cc in maar sinds vandaag gaat het weer goed!! Sam werd snacht ook vaak wakker voor speen omdat hij dan honger had, maar zodra ik fles gaf dronk hij maar 50 en viel in slaap om dat na een uur weer te herhalen! Nu heb ik vannacht om 1.oo toen hij om speen kwam een fles erin gestopt terwijl hij in bed lag te slapen. Als in een reflex begon hij te drinken en 20 minuten later fles helemaal leeg en een tevreden kind! rest van de dag heeft hij weer goed gedronken!! Gaat dus hopelijk voor jou ook vanzelf over!
Hey bedankt voor de reacties... Het lijkt een stuk beter te gaan sinds gister (zal je altijd zien als je een topic opent hihi) Vandaag even extra wezen wegen en ze is in een week echt goed aangekomen! Ben heel blij nu!