Laatste fles

Discussion in 'Flesvoeding' started by weethetwel, Nov 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. weethetwel

weethetwel Bekend lid

Mar 20, 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Per wanneer deden jullie wat extra's in de laatste fles?

Hier hebben we een grappen maakster... 4:00 begint ze te brabbelen en haar stem te oefenen tot schreeuwens aan toe... om 4:30 gaat ze te keer als een gek en is niet stil te krijgen.. Speen werkt niet... bij me in bed wil ze ook niet... dus schone luier en fles.... ze drinkt dan 180 cc water met 6 schep gewoon leeg...

Zou ik al kunnen beginnen met de laatste fles van 22:30 om die iets dikker te maken of zeggen jullie van het is een sprong?

2. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

Mar 28, 2007
    4,747
    0
    0
    Je zou een beetje nutriton erdoor heen kunnen doen (johannes broodpitmeel).. Voor nutrix is ze nog te jong..

Deed ze het voorheen niet? Sprongetje zou ook kunnen alhoewel die rond de 12 weken is dus zou wat aan de late kant zijn..

3. weethetwel

weethetwel Bekend lid

Mar 20, 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Nutriton doen we al door haar flesjes in verband met licht overgeven....

Voor heen 8 uur... en soms een keer 7:15...
    Nu dus gewoon lekker vroeg erbij zijn.

4. Loutje83

Loutje83 Actief lid

Dec 11, 2007
    456
    1
    18
    thuishulp
    Oldenzaal
    Mijn kleintje had dat ook..kwam om 4 uur terwijl de laatste fles half 11 was..nu komt hij tegen kwart over 6 als ie de laatste fles krijgt van half 11 kan best een groeispurt zijn..
    xxx

5. lolly

lolly Fanatiek lid

Sep 20, 2006
    3,475
    0
    0
    Wat heb je op dit moment voor schema als ik vragen mag?

6. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

Sep 30, 2007
    1,677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    je kan de laatste fles wel een beetje nutrix doen hoor dat mogen ze vanaf 4 maanden en die twee weken maken echt niks uit hoor

probeer het gewoon en kijk of ze wat langer doorslaapt

nutiton is niet voor een verzadig gevoel maar voor kindje die een beetje terug geven

7. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    Ik had ook al net voor 4 maanden een beetje nutrix door de fles heen, en het is prima gegaan hoor, dus het kan geen kwaad, ik zou het eens proberen, niet teveel nutrix.

Share This Page