Hallo allemaal, Binnenkort gaan wij op vakantie naar Tenerife. Normaal gesproken gebruik ik Nutrilon Hypoallergeen 1. Weet iemand of ze dat ook daar verkopen?? groetjes Kyra
anders nurtilon even bellen het vragen. Weet dat ze van olvarite wel van alles verkopen, maar daar zit alleen wel suiker bij toegevoegd en das hier in nederland niet.
Wij zijn er een paar weken geleden geweest en in de supermarkt waar wij zijn geweest hadden ze niks uit Nederland. Dus geen pampers, geen nutrilon, geen olvarit. Wel spaanse merken... Weet niet hoe lang je gaat, maar wij gingen een week en heb dan genoeg aan 1 bus nutrilon. Ook heb ik 2 hema torentjes extra meegenomen. Je kan het gewoon meenemen, ook in je handbagage. Tenminsite wij hadden totaal geen problemen. Ik dacht, nutrilon is het belangrijkste, dat moet mee in de handbagage.
Ik zou gewoon een pak meenemen, denk niet echt dat je tijdens je vakantie allerlei supermarkten en apotheken af wilt lopen op zoek naar Nutrilon H.A.
Dank jullie wel voor de reacties. Ik zal maar geen risico nemen dat ik het niet kan vinden of dat het andere bestanddelen heeft, dus ik neem alles gewoon mee!
Dat soort dingen zijn sowieso altijd anders in het buitenland! Potjes, luiers e.d. kan je wel gokken en is ook neit zo erg als het anders is.....maar je flesvoeding moet je echt zelf meenemen!