hoeveel tijd tussen de flesjes

Discussion in 'Flesvoeding' started by mama aes, May 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mama aes

mama aes Bekend lid

Dec 10, 2005
    684
    16
    18
    Esmee slaapt smiddags heel vast we moeten haar vaak wakker maken voor een fles nu vroeg ik me af of het niet beter is haar gewoon zelf te laten komen maar dan zit er soms wel 4 a 5 uur tussen snachts komt ze wel rond de 3 a 4 uur zelf.
    Nu ben ik bang dat ze dan een verkeert ritme krijgt en smiddags de diepe lange slaap krijgt in plaats van snachts, hebben jullie een idee. ze krijgt ongeveer 120 met 4 schepjes per keer (drinkt ze niet altijd leeg)
    Smorgens drinkt ze een fles van 150.
    ze krijgt dus nog 7 flessen van 120 is dit niet te veel.
    groetjes gerdien

2. Kathy

Kathy VIP lid

May 22, 2005
    5,535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Overdag zou ik in iedergeval niet meer dan 4uur tussen de voedingen laten.

Je dochter mag niet meer dan 1 liter per dag drinken, is niet goed voor de niertjes.

3. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Lune had hetzelfde. Ik heb haar wel elke keer na 4 uur wakker gemaakt. Op een gegeven moment sliep ze wel ineens 's nachts en had ze het ritme te pakken.

4. Balou

Balou Fanatiek lid

Mar 27, 2007
    2,320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Overdag wel "pakken" om de 4 uur en s'nachts gewoon laten komen, tenminste zo deed ik het.

5. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    ik zou haar zeker omdat ze nog zo klein is op de dag zelf pakken als ze je zelf niet "roept" ...op die manier krijgt ze op de dag "genoeg" binnen en zal ze vandaag of morgen 'snachts niet meer komen...

laat haar na de laatste fles 'savonds liggen en kijk hoe laat ze dan uitzichzelf "roept" als je haar op de dag steeds laat liggen tot ze zelf komt (vindt 5 uur best wel lang voor nu) slaapt ze op de dag natuurlijk aardig wat, waardoor ze 's nachts misshien wakkerder zal zijn...

gr.smoekie

6. miranda22

miranda22 Bekend lid

Jul 5, 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    overdag is mij verteld dat er 4 uur tussen mag zitten en niet langer en dan dus gewoon wakker maken, snachts niet.

Share This Page