Nutrilon oefenbeker, waar (nog) te koop?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door zolief, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zolief

zolief Niet meer actief

Ik ben al een poosje op zoek naar deze beker, maar kan het nergens meer vinden. Wie weet waar je hem nog kan kopen?

Alvast bedankt!

2. grietje84

grietje84 Actief lid

17 jan 2009
    413
    0
    16
    rotterdam
    nog nooit ergens gezien. Is het gewoon een rond plastic beker met handvatten??? Of zit er ook een inkeping in?

3. Hier verkopen ze hem bij de etos.

Laatst kreeg je hem ergens gratis bij 2 pakken peutermelk. Weet niet meer waar sorry.

4. zolief

zolief Niet meer actief

5. zolief

zolief Niet meer actief

Bij ons hebben ze hem niet meer bij de Etos

6. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Hier ook nog bij ETOS

7. Jules

Jules Actief lid

14 feb 2008
    292
    0
    0
    Difrax heeft ook oefenbekers. Die verkopen ze ook gewoon bij Etos, Kruidvat etc.

8. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik vind de oefenbeker van difrax erg fijn. Bij ons bij de Etos heb ik die bekers ook nog nooit gezien.

9. zolief

zolief Niet meer actief

Dank jullie wel! Ik denk dat ik alle Etossen in de omgeving maar ga afstruinen!

10. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Ik heb hem ook bij de etos gekocht.

11. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

#11 Ladydi85, 8 dec 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 dec 2010
    Nooit geweten dat die ook te koop waren. Ik heb 'm vorig jaar op de jongegezinnenbeurs meegenomen, twee stuks. Maar ik vind ze niet zo fijn, dus als ik jou (of iemand anders) er blij mee kan maken, pm me dan maar.

12. Ladydi85

Er zit trouwens niet zo'n afbeelding op met kleurtjes, alleen het bovenste (Nutrilon peutermelk) staat erop.

13. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    anders misschien even nutricia bellen/ mailen....we hebben ze op het werk ook, volgens mij gewoon via hun verkregen....

14. zolief

zolief Niet meer actief

Ik heb inmiddels toch de Difrax oefenbeker gekocht. Mij leken de handvatten van de Nutrilon beker handig, vandaar dat ik die zocht. Maar ik heb nu dus de Difrax en die is eigenlijk hartstikke fijn, mijn dochter drink er ook al heel aardig uit.

15. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Ik ben ook op zoek geweest naar deze beker! Het moet een hele fijne zijn, als ik mijn vriendinnen hoor... Ik zag de beker in het babyblad van Etos staan dus ik enthousiast naar de Etos: geen beker :(. Ben er al in drie geweest hier in de omgeving maar nergens dus... Als ik jou hoor ga ik dan ook maar voor de Difrax oefenbeker.

16. Ladydi85

Gisteren was ik bij de Etos, het nieuwe spaarboekje is er: je kunt o.a. een Nutricia-pakket kiezen, daar zit deze beker in.

Deel Deze Pagina