Wie is er zo lief om een foto te plaatsen van een muur met Pip behang? Ik zie op internet alleen vrij kleine plaatjes, hoe pakt het uit in het echt? Ik denk aan een paneel van 150 cm breed x 50 cm hoog met early bird wit. Andere motiven zou ik ook heel graag zien! Alvast bedankt!
Ik heb een muur van pip lichtblauw met roosjes, de andere muren zijn lichtroze (de lichtste kleur van de roosjes). Als je mij een pb`tje stuurt met je e-mailadres wil ik je gerust een foto sturen, hier heb ik geen idee hoe ik het moet plaatsten
Ik heb hier mintgroen pipbehang voor mijn dochter. Het is met bloemen en vlinders (dus net die andere dan de vogeltjes). Kan ook wel een foto mailen, maar niet uploaden....
Lillibit; deze is ook zó gaaf en mooi geworden zeg! Helaas is mijn budget niet zo toerijkend dus bij mij wordt het een los paneel (soort schilderij). De anderen heb ik een pb gestuurd
Tja, de prijs van dit behang is echt belachelijk hoor, helemaal mee eens! Maar ik ben gezegend met een hele lieve schoonmoeder die echt vond dat we moesten nemen wat we mooi vonden (we hadden dit gezien, maar idd laten liggen om de prijs...) en dus voor ons heeft betaald!!
Ik kan je ook wel een foto sturen naar een e-mailadres. Hoe ik het hier moet plaatsen snap ik nooit. Als je een hotmail ofzo hebt, kun je me dit adres PB'en, dan mail ik je foto's. Ik heb een kast behangen met het behang wat jij wilt gebruiken. Heb blauw en roze gebruikt. En ook een roze ruit. Erg mooi.... (vind ik, haha)
Ik zal even een foto plaatsen van mijn blauwe pip behang. Ik vond de prijs eigenlijk nog wel meevallen. Al het behang in de behang winkel is duur. De andere muur zit behang van BenW op en dat was duurder.
View attachment 117822 De rest van de muren hebben we wit geverfd. En dan roze accessoires zoals een klamboe enzo.
Wij willen niet behangen maar gaan ook voor panelen of canvas doeken in kleur... maar ben bang dat mijn vriend PIP een beetje te druk vindt. Ik vind die met die vogeltjes wel erg lief!
Bedankt allemaal voor alle reacties, echt te gek! Leuk om te zien hoe het bij jullie is uitgepakt! Juffertje; gewoon proberen hoor!