Nutrilon of Friso?

Discussion in 'Flesvoeding' started by Aslanck, Mar 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aslanck

Aslanck Actief lid

Jul 2, 2008
    321
    0
    0
    Amsterdam
    Hallo,

Ik geef Okan naast (gekolfde) borstvoeding ook kunstvoeding maar is Friso beter of Nutrilon? Ik gebruik Friso maar heb vanmiddag ook Nutrilon gehaald en hem 1 fles Nutrilon laten drinken omdat ik bijna iedereen hoor zeggen dat ik Nutrilon moet gebruiken.
    Ik zit nu heel erg te twijfelen heb nog een pak Friso staan in huis en nu ook een pak Nutrilon..... pff weet het niet meer hoor!

Gr.

2. Umm Abdurrahman

Umm Abdurrahman Niet meer actief

Vrede zij met jou Zuster,

Hoezo zou nutrilon beter zijn? Omdat het duurder is? Of komt deze beter uit onderzoek of iets? Weet jij waarom mensen jou deze aanraden?
    Ik zelf ben begonnen met borstvoeding, daarna bijvoeding nutrilon, en daarna similac.

Ik denk dat het ook vooral ligt aan hoe je kindje erop reageerd. Misschien even aankijken. Bij mij was het volgens het cb in ieder gevan geen probleem om over te gaan op een andere voeding. Allaah weet het beste.

Moge Allah jou het beste geven zuster en je zoontje beschermen Ameen.

Liefs Umm Abdurrahman

3. winnietje

winnietje Niet meer actief

Ik had eerst nutrilon maar heb nu kruidvat eigen merk hey scheelt mij te veel. en de kleine doet het er net zo goed op

4. Merijn

Merijn Niet meer actief

Er zit nauwelijks verschil in hoor. Mij is verteld dat friso wat lichter verteerbaar is en aangezien Tobe wat last had met zijn ontlasting, ben ik daarom voor friso gegaan.

Overigens doen friso en nutrilon wel veel meer onderzoek op het gebied van flesvoeding, daarom gaat mijn voorkeur vooralsnog naar die 2 uit ipv kruidvat, etos of wat dan ook.

5. Journey

Journey Fanatiek lid

Apr 3, 2008
    3,404
    0
    0
    Hier ook Friso Tess krijgt extra voor hongerige babies en doet het er super op ik ga ook liever voor een wat bekender merk dan voor en huismerk

6. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik denk dat het geen verschil maakt hoor! Wij hebben gekozen voor Nutrilon HA omdat die hier erg goed verkrijgbaar is, dat is eigenlijk de rede van onze keuze. Hadden ze hier overal wel Friso gehad, dan hadden we daar misschien wel voor gekozen ;)!

Ik zou alleen wel adviseren om niet steeds te wisselen van voeding, dus dan weer friso, dan weer nutrilon, dan weer eigen merk ;)! Maar gewoon bij een merk blijven omdat je kindje toch steeds weer aan de andere kunstvoeding moet wennen.

7. Claudia86

Claudia86 Bekend lid

Feb 18, 2007
    806
    0
    0
    Ik denk dat je zelf de voors en tegens moet kijken!
    Wat past het beste bij mn kind?

Share This Page