Nutrilon of Nestle opvolgmelk??

Discussion in 'Flesvoeding' started by AppleBlossom, Sep 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AppleBlossom

AppleBlossom Actief lid

Sep 29, 2011
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochtertje is nu bijna 6 maanden en ik moet de keuze gaan maken tussen Nutrilon of Nestle opvolgmelk..
    Wat is het beste merk? Of maakt het niks uit?
    Ze kreeg tot nu toe Nutrilon, maar op de een of andere manier trekt de Nestle melk mij meer aan...

2. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij zijn overgestapt van nutrilon naar nestle, ging prima hoor. Het is ook gewoon goede voeding

3. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Verplaatst naar 'flesvoeding'

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Waarom alleen maar tussen die twee kiezen? Er zijn veel meer merken op de markt, allemaal dezelfde kwaliteit en sommigen stukken voordeliger. Maakt voor je kind echt niet uit welk merk je koopt.
    Kijk even hier: Check hier uw Babyvoeding op kwaliteit en prijs

5. AppleBlossom

AppleBlossom Actief lid

Sep 29, 2011
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de site! Als ik het zo ff vergelijk, lijkt AH bio het beste. Morgen maar eens goed in verdiepen!

6. 1909

1909 Niet meer actief

Ik heb ook lang getwijfeld maar ben uiteindelijk van mijn gevoel uitgegaan en heb gekozen voor Nestle en ben daar erg blij mee. Mijn kindje doet het er namelijk erg goed op.

7. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

Jan 13, 2009
    7,067
    0
    0
    Maakt niks uit wat je geeft. Alle babyvoeding staat onder strenge controle dus er is niks "goed" of "fout".

Ik zou je keuze maken op de voeding die het makkelijkste te verkrijgen is voor je. Als je bv kruidvat voeding wilt geven, maar je moet daarvoor helemaal naar de nadere kant van de stad, kan ik me voorstellen dat het onhandig is.

Van Nutrilon heb ik bij mijn dochter de pepti gegeven. Toen ze hiervan af kon overgestapt op Friso comfort (vond ik de prettigste comfort voeding). Daarna (met een maandje of 11) overgestapt op Nestlé en dat beviel ook prima.

Ook een keer een uitstapje gemaakt naar Bonbébé comfort care, maar na 3 flessen het hele blik weg gegooid. Hoe ik het ook klaar maakten, poeder losten niet goed op.

Bij mijn zoontje heb ik de pepti van friso gegeven en de forte voeding.
    Met 6 maanden overgestapt om Nestlé en dit beviel ook prima. Heb nu de standaard voeding van Albert Heijn. Bevalt ook goed, en nog wat vriendelijker voor de knip.
    Ook een keer kruidvat forte geprobeerd, maar daar kreeg hij giga krampen van.

8. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Ik ben eerst nog even overgestapt naar nutrilon2, en toen hij zijn vaste voeding goed ging eten, ben ik andere opvolgmelk gaan geven. Nu c1000 huismerk ;)

Share This Page