Ik heb hier een heleboel rompers lange mouw, of korte mouw in allerlei kleuren van de hema (het gaat om de stretch romper van 4,50 per stuk) maat 50-56 maat 62-68 zijn allemaal z.g.a.n. en maat 74-80 zijn allemaal wel gewassen maar de meeste nog nooit gedragen! Ik denk bij elkaar een hele doos vol. Iemand interesse?
de kleuren: wit, grijs, roze, rood, paars (alleen 62-68 ) en veel kleuren dubbel, ik moet even kijken hoeveel het er zijn dan...zal vanavond even posten
74-80 6 lange mouw (blauw, d.blauw, roze, rood) 6 korte mouw (wit, d. blauw en roze) 1 spagettibandje (rood met wit stipje) voor 15 euro 62-68 12 lange mouw (wit, licht grijs, d. blauw, roze en rood) 6 korte mouw/ geen mouw (wit) 1 spagetti bandje (rood met wit stipje) voor 20 euro 50-56 5 lange mouw (wit, rood en paars) 8 overslag met korte mouw (wit) 6 overslag zonder mouw (wit) voor 17,50 euro
en die met korte of zonder mouw zijn die ook van die stretchstof van de hema dat zijn namelijk de enige rompertjes die ik hier gebruik die wil ik dan wel van je overnemen in maat 62-68 en 74-80 maat 50-56 gaat niet meer passen
Hoi Wendie, ik verkoop per maat liever alles in 1 keer, dus niet alleen die met korte mouw. Er zitten ook een paar van h&m met korte mouw tussen trouwens...
Dat is wel een pakket want het moet in een doos. Voor 38,40 euro incl verzendkosten dan? Delen we die.