Nutrilon omneo Comfort

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door LdJ, 16 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LdJ

LdJ Niet meer actief

Ik ben nu sinds 2 weken overgestapt van Nutrilon standaard 1 op Nutrilon omneo Comfort 1, dit omdat ons dochtertje (bijna 3 maanden) enorm veel last had van krampen en zo 6 dagen niet poepte. Nou zijn de krampen heeel erg verbeterd en het poepen ook! Alleen ik ga nu net met haar op de weegschaal staan en zie tot mijn verbazing dat ze een halve kilo is afgevallen? Kan dit door de Omneo komen? Omdat er ook opstaat dieetvoeding.

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Haha nou dieetvoeding betekent niet dat het voeding is om af te vallen hoor, gaat gewoon om speciale voeding.

Maar hoe heb je haar gewogen? Weet je zeker dat het secuur is?

3. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Misschien bij consultatiebureau wegen want die van mij krijgt ook omneo en word steeds zwaarder. :)

4. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Hier ook omneo gegeven i.v.m. krampjes en niet kunnen poepen. Ik vond het super voeding!:)
    Sinds 2 maanden heeft ze weer de standaard voeding en dat gaat nu ook goed.

Maar waarom ze dan afvalt?? Op cb laten wegen en het daar voorleggen?
    Als ze gewoon goed drinkt en verder geen klachten heeft zou ik het nog even aankijken.

5. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Op welke weegschaal heb je haar de vorige keer gewogen? Hier weegt onze weegschaal ook zwaarder dan de weegschaal op het cb

6. LdJ

LdJ Niet meer actief

Och natuurlijk haha.. Iedere weegschaal is anders.. Op consultatie bureau was ze 6,5 kg en hier samen met mij op de weegschaal geeft ie 6 kg aan.. Maar ik zie ook niet dat ze afvalt, ze komt alleen maar aan als je het mij vraagt haha. Had even niet bij nagedacht dat iedere weegschaal anders is.

7. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

8. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk

Hahaha geeft niks hoor. Ik dacht laatst ook van m'n dochter dat ze niet was aangekomen in een maand tijd toen ik controle had op cb. Maar toen dacht ik ook van owja had haar thuis gewogen.

Gelukkig valt ze niet af :)

9. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Altijd wegen op dezelfde weegschaal. De weegschaal thuis weegt veel minder nauwkeurig. Daar was je al achter dus geen zorgen gelukkig.

Dieet betekend niet afvallen. Dieet is aangepaste voeding.

10. LdJ

LdJ Niet meer actief

Nou ze is niet afgevallen haha.. ze is nu 7,2 kg en moet nog 4 maand worden hehe.

Deel Deze Pagina