Hi Meiden Hier ben ik weer Wij geven op dit moment nitrilon omneo comfort 1 (voor darm krampjes en moeilijke ontlasting) en sab simplex druppels. Nu wilde ik voor de nacht eens wat anders proberen. Ze krijgt nu tussen half 12 en half 1 de laatste fles en smorgen tussen 5 en 6 komt ze weer. NU wilde ik eens proberen om in de laatste fles voeding voor hongerige babys te doen. We hebben niks te klagen qua tijden, maar misschien dat ze dan toch iets langer door slaapt. Of denken jullie dat dit geen goed idee is? En moet ik de laatste fles helemaal die voeding doen of 1 of 2 schepjes bij de omneo comfort? Of is er iets anders wat je kan gebruiken als laatste voeding? Want zag dat er vanaf 6 maanden Goede Nacht is voor babys Groetjes
Mijn ervaring is dat dit geen drol uitmaakt echt ze gaan langer slapen als ze daar aan toe zijn. Ik vond het alleen maar een teleurstelling als het niet hielp. Zou gewoon lekker zo doorgaan want ze doet het gewoon goed, ze gaat vanzelf langer slapen.
Ik zou zeker niet gewoon zomaar aan rommelen.. Ik neem aan datze niet voor niks aan de omneo en sab Zit.. Daarbij gaan ze vanzelf langer slapen, ze is pas 6 weken dus laat het haar lekker zelf regelen zou ik zeggen.. Het hoort er nou eenmaal bij
Hihi ja was een opwelling dat ik daar aan zat te denken. Maar moet ik nu altijd bij de omneo blijven? Of bestaat de kans dat ik bv over een paar maanden de gewone Nutrilon kan pakken? Heb laatst 2 potten van omneo nummer 2 gekocht waren nu 50procent korting hihi
Nee hoor je kan best wel overstappen.. Maar probeer dat dan na de 3 maanden.. Dan zijn als het goed is de ergste krampen over en dan kan je het mengen met standaard.. Dus bijv 4 omneo en 1 standaard en dan langzaam de omneo afbouwen en dan merk je vanzelf of dat goed gaat of niet
Ok ja zijn er nu pas 2 weken mee bezig, en dan maak ik die 2bussen van de nummer 2 nog op. Dan ga ik de laatste bus mengen. Maar bedoel je dan 4flessen van omneo en 1 fles normale Nutrilon?
Je gebruikt opvolgmelk (vanaf 6 maanden) voor je kindje van 1 maand? De samenstelling van opvolgmelk is anders dan flesvoeding van 0 tot 6 maand en dat is niet zonder reden! Overigens zou ik niet continu wisselen van soort voeding, de darmen krijgen dan nog meer te verwerken. Gewoon even op dezelfde voeding blijven (mits voeding voor 0 tot 6 maanden)
Nee heb nu Nutrilon omneo comfort 1. En hier bij de appie waren die toevallig voor 50 procent korting en ook de Nutrilon omneo 2 Die heb ik dus ook al mee genomen. Haha Sorry nu heb ik het verkeerd uitgelegd.