hier huilden ze soms als ik de fles wat te laat gaf dus als ze eigenlijk té hongerig waren mijn dochter huilde in het begin heel veel dat kwam door de verborgen reflux, daarna maakten we de melk dikker en kwam het van binnen niet meer omhoog, ook kreeg ze iets tegen maagzuur verder huilt ze tegenwoordig wel eens tijdens de fles als ze moe is
Hier huilt ze soms als ze echt moe is. En ik had eens dat ik teste of het niet te heet was en toen liep het er goed uit. Ik geef haar de fles en ze begint te huilen. Ik een paar keer weer proberen te geven.. ze nam hem aan en begon na twee/drie keer zuigen te huilen. Dus ik wilde proeven, kwam er niets uit. Even geschud (kan nu wel eens, ze heeft minder krampjes) en toen ging het weer goed.
onze kleine had dit ook een paar keren, nu bleek dat de melk niet door de tut kwam dus waardoor hij zoog maar geen melk kreeg. Zijn van tutjes veranderd, huilen voorbij
ik heb nu weer een andere fles gepakt, die gaat veel beter nu en het gaat wat langzamer! flesjes gaan ook bijna allemaal weer leeg.
ik heb de flessen van dr Brown, zeker een aanrader! Dr. Brown's Natural Flow | Dr. Browns Speciale flesjes die geen lucht in de melk laten komen maar wel in de fles (zie site, daar krijg je ene voorbeeld hoe fles werkt)
Herkenbaar. Het was iedere voeding een drama om de fles te geven. Hij kreeg hierna veel krampjes en wist bij de volgende fles al dat hij pijn zal krijgen. op advies van de kinderarts hebben we de Bornfree www.tomsbabycare.nl flessen gebruikt. Werkt super! zit een ventiel in waardoor de fles niet vacuum zuigt. Drinken ze veel rustiger de fles, geen krampjes/spugen en een blije baby!