gebruik nu friso comfort, en ben benieuwd hoe omneo bevalt bij anderen.. bijv. hoe is de ontlasting, werkt het een beetje goed bij krampjes?
Ik heb 1 pak gebruikt, dit was ook tegen het spugen, maar omdat het niet goed hielp tegen het spugen ben ik weer verder gegaan met de gewone, want die omneo was ook duurder, en ik dacht als het toch niks helpt ga ik er niet mee door. Later ging het vanzelf over. Ontlasting word idd iets anders van kleur. Steven had geen last van krampjes, dus daar kan ik je geen info over geven.
Ik gebruik sinds Alyssa 1 week oud is Omneo, en vanaf die dag heeft ze geen last meer gehad van krampjes. Ze poept elke dag gemiddeld 2 keer, en dit is idd geel, en soms ook groen. Het helpt alleen bij mij helaas niet tegen spugen. Alyssa spuugt behoorlijk veel, en ik doe er dus ook nog Johannesbroodpitmeel doorheen. En nog spuugt ze Wel minder gelukkig...
Ik gebruik ook omneo van nutrilon en ik ben er best tevreden mee lucas spugt veel minder en de ontlasting is ook beter ik gebruik de omneo met een schepje nutriton op aanraden van de kinderarts uit het ziekenhuis dat werkt perfect patricia hoeveel voeding krijgt alyssa per keer ik moest minder voeding geven omdat het toch te veel was nu geef ik lucas 6 x 100 en dat gaat prima groetjes jolanda
Alyssa krijgt 5 flessen van 180 water met 6 scheppen, en 4 schepjes Nutriton. Bij mij liepen ze ook elke keer te zeuren dat ze teveel kreeg. Maar ik merkte dat ze het hier veel beter op doet, dus ze kunnen de pot op. Ik ga wel binnenkort de laatste fles proberen te laten vervallen, want ze weegt inmiddels over de 7 kilo, en slaapt goed door, dus dat moet wel kunnen denk ik.
ik moest lucas 8 x 80 ml geven van de kinderarts maar daar was lucas het niet mee eens omdat ik echt te veel gaf 120 dronk ie en dat 8 x nu met 100 gaat het prima dus gewoon zelf kijken wat het beste is voor je kindje toch groetjes jolanda
ik gebruik het nu een week of 2 en werkt super d ekrampjes zijn heeeel veel minder en de ontlasting is goed ben zeer tevreden ryan krijgt 4x150 met 5schepjes en de laatste krijgt hij 180 met 6 schepjes en hier doet hij het heel goed op met minder heeft hij steeds honger
Tuurlijk dat is ook zo. Jij ziet je kindje de hele dag, zo'n kinderarts niet. En als hij het hier goed op doet, is het prima toch?
ik zie trouwens dat jullie veel mee geven aan je kindjes lucas is nu 3500 gram en ik geef 100 soms denk ik wel is dat ie honger heeft maar als ik hem meer zou geven dan ben ik weer bang dat ie gaat spugen 6x 100 = 600 is dat niet te weinig voor dit gewicht ik denk dat ik vanmiddag even cb bel voor info of mischien weten jullie iets groetjes jolanda
Voor zover ik weet gaan ze uit van 150ml per kg lichaamsgewicht. Dus dan zou hij genoeg krijgen. Alyssa weegt meer dan 7 kilo, en is natuurlijk ook ouder dan Lucas. Ik kan me eigenlijk niet meer precies herinneren wat Alyssa kreeg toen ze zo oud als Lucas was. Volgens mij ook zoiets hoor, maar zeker weten doe ik het niet.
Bij Finn heeft het niet geholpen wij zijn uiteindelijk overgestapt op friso extra gemengd met comfort. En dat heeft geholpen incl het feit dat hij na de eerste fles friso hij meteen langer doorhaalde.
dat gevoel heb ik dus soms andersom. ik ben benieuwd of verschillende merken (zoals comfort en omneo) ook uit zouden maken.. ik zit nl te twijfelen om van friso naar nutrilon te stappen. hij blijft nl hongerig. ga vandaag eens proberen met wat water extra overdag, maar het wil nog niet lukken, hij trekt alleen maar een heel vies gezicht. en ik ben bang als ik extra met comfort ga mengen dat ik dan ook extra nutriton er door moet doen, omdat hij bij iets dunner al gauw heel veel teruggeeft. heb de extra vorig weekend geprobeerd en we zater er allebei elke keer helemaal onder na de voeding, zodra ik hem omhoog haal al.
pff nou bij dat o900 nummer van icare word ik ook niet veel wijzer, krijg daar te horen dat je de extra absoluut niet mag mengen met comfort. en in de omneo zit geen joh.br.pitmeel zelfs nog helemaal bang gemaakt, dat je comfort absoluut niet samen mag geven met gaviscon (heeft mijn dochter vroeger gehad met haar reflux) want dan bouwt er iets op in de maag wat operatief verwijderd moet worden nou ja zeg. kortom, als ik die omneo wil proberen hoe doe ik dat dan nu met die comfort?
ja je mag onmeo mengen met nurtiton dat doe ik ook op advies van de kinderarts in het ziekenhuis lucas krijgt een schepje nutriton door zijn voeding hij spugt nog wel iets dus vanmiddag ga ik ander half schepje proberen groetjes jolanda