mag je de voeding ook half half doen ,dus 2 schepjes omneo en 2 schepjes nutrilon normaal? Of heeft het dan gene enkel effect?
wat kan ik dan het best doen? Eerst volledig de omneo... en dan veranderen of gelijk proberen om het fifty fifty tedoen?
Wat geef je nu dan? Je moet het opbouwen elke dag iets meer. Het is bij de meeste kinderen ook verstandiger om niet volledig over te gaan op de omneo hebben ze mij bij het CB verteld want dat kan juist weer voor extra krampjes zorgen.
ik heb besloten in overleg om over te gaan op de nutrilon standaard met nutriton en dan doe ik 7 schepjes erbij. de standaard omdat het schijnt dat dat wat langer in de maag is. omdat de comfort dus lichtverteerbaar is is het ook sneller uit de maag waar door hij ws sneller weer honger heeft. hij kan wel krampjes krijgen van de overgang, maar toch raadden ze me aan om in één keer de overstap te maken. ik blijf wel nutriton er door doen. als ik het geleidelijk zou doen, kan het nog langer duren voor het lichaam er aan gewend is. vanmiddag de eerste fles gegeven, geloof wel dat ie het lekker vond, althans hij zag er tevreden uit haha. heb zelf even geproefd en blijf toch friso een lekkerder smaakje vinden vind dit een beetje vissig ofzo haha. nou ja, als hij het maar lekker vind en hopelijk red hij het hier meer mee. we zullen zien, ik zal morgen even verslag uitbrengen
Ik heb net de eerste fles omneo gegeven dus ben benieuwd of ik er ook reseltaat mee ga hebben... Heb het CB gebeld en die vertelde me dat ik zo over kon gaan zonder het optebouwen.. Dus we zullen wel zien. Hoop dat het werkt, het is zo zielig om tezien als je kleine zoveel pijn bij het poepen heeft:S
Yasmine krijgt sinds anderhalve week omneo tegen de krampjes. Het hielp de eerste dagen echt heel goed, maar de laatste dagen lijkt het helemaal niet meer te werken :'( Haar poep is heel donker, groenig en behoorlijk dun (en het stinkt mega!)
Bij mij zeiden ze juist dat ze gelijk volledig overmoest, en dat we het ook niet mochten mengen met andere voeding. Heerlijk hoe het CB overal weer iets anders zegt
Ik moest ook in 1x overstappen zeiden ze hier. Hier is de ontlasting ook groen en dun. Ik mocht als het heel dun zou worden en dun zou aanhouden ook gaan mengen. Ik mocht ook mengen met Friso zei de arts bij het CB. Het maakt niet uit met welk merk als het maar de normale versie is waarmee je mengt.
lucas heeft vannacht na de laaste fles om half twaalf tot vier uur vanmorgen door geslapen de tweede nacht al maar nu is lucas sinds gistermiddag aan de spuit diaree het is water met een kleurtje vanmorgen heb ik even naar de huisartsen post gebeld of ik hem orisel mocht geven maar die mevr vond het beter dat we even langskwamen we moeten hem goed in de gaten houden veel laten drinken en de nutriton weglaten en water geven met orisel morgen moeten we bellen hoe het gaat met hem als ie morgen ochtend de zelfde ontlasting heeft moeten we terug komen jeetje het is ook steeds weer iets met lucas ps dat spugen is ook nog steeds groetjes jolanda