Vraagje: Wanneer moet je ongeveer de bodem van het ledikant en box laten zakken? ik heb hier geen flauw benul van. Wie kan mij raad en adwoord geven? dank je wel!
Wij hebben het gedaan toen Dhani kon zitten..want zomaar ineens trekken ze zich op en dan ben je eigenlijk al te laat..
Hoi HOi, Wij gaan het morgen doen omdat Damiën zich ook op gaat trekken aan de zijkanten. Het is een eng idee dat hij eruit kan vallen. Groetjes Karin
wij deden het ook idd toen faytje kon zitten was veel te bang dat ze er overheen ging hangen pffff krijg het banauwd als ik er over na denk!
Geloof dat het advies om de bodem omlaag te doen van bed/box is zodra het kindje zich zelf kan omrollen. Bij mij was de box al vrij rap omlaag. Evenals het bed
Ik heb het bed nooit omhoog gehad omdat ik die steuntjes kwijt was haha. Wanneer kan een kindje zich optrekken?
Dat verschilt het ene kindje al met een maand of 5 6 en een ander pas tegen 1 jaar aan ..... Ieder kindje ontwikkeld zich op zijn eigen tempo. Gewoon lekker het kindje zijn eigen gangetje laten gaan