Hai, Een vraag. Onze Marthijn krijgt nu sinds 4 weken de Nutrilon Omneo. Wat mij opvalt is dat hij nog steeds moeilijk kan poepen en sinds een week (ongeveer.....) geeft hij steeds zuur op. Hij wordt er zelfs wakker door. Ik heb gebeld met de nutricia of dit een bekend verschijnsel is bij gebruik van de Omneo. Ze zeggen van niet. Ik twijfel dus of doorgaan en dit probleem houden of we gaan overstappen op de Friso Comfort. Zo doorgaan is ook geen optie, daar heeft hij er teveel last voor. Ik ga sowieso nog bij de huisarts langs deze week. Zou het ook een reflux kunnen zijn? Hoe is jullie ervaring met de Nutrilon Omneo? grutjes wup
Herkenbaar hoor, maar dat komt niet door de voeding, maar bij ons meisje bleek het inderdaad toch reflux te zijn! Ze had eerst Hypo Allergeen van Friso en toen had ze het ook. Zurige lucht uit haar mondje en moeilijk kijken...slecht slapen, kokhalzen en onrust zijn ook symptomen. Wij zijn de voeding gaan indikken met Nutriton en haar bedje schaat schuin en we hebben een ander kindje gekregen! Wel ben ik naar de huisarts gegaan om het even te bespreken (en ook op het CB). Succes! Google anders even op reflux, want daar heb ik ook veel aan gehad! Groetjes Anita