Buisjes en oorpijn

Discussion in 'Baby en dreumes' started by pipsqueak, Mar 9, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

Nov 25, 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    We weten het niet meer hier in huis...
    Dochter heeft na bijna vijf maanden continu oorontstekingen en inmiddels 5 antibiotica kuren afgelopen donderdag buisjes gekregen.
    Mijn man en ik hoopten dat ze zich eindelijk weer fit zou gaan voelen en de nachten weer haar rust kon pakken.
    Voor de operatie sliep ze net weer een week door nadat ze nog een laatste antibiotica kuur had gehad. Maar helaas, sinds donderdag ligt ze weer iedere nacht schreeuwend in bed (eigenlijk staat ze in bed, want liggen doet pijn)
    Heb vandaag met de kno arts gebeld en deze heeft oordruppels voorgeschreven. Als het met een week niet beter gaat moeten we weer bellen.

ondertussen zitten we er hier allemaal doorheen. We slapen gewoonweg te weinig.
    Wat wil ik met mijn topic...
    In ieder geval even van me afschrijven.... Misschien wat tips van ervaringsdeskundige... wat kunnen we nog meer doen?
    Zou zo graag weer mijn vrolijke dochter terug willen en mijn slaap...

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik zou even GEZIEN willen worden door de KNO. Lees uit je bericht dat dat niet gebeurd is?
    Zulke duidelijke pijn aangeven, dan zou ik niet gewoon maar een kuurtje geven en het nog een week aanzien... :(

Hier 1 keer bij de oudste buisjes erin en neusamandel eruit en bij jongste 1 keer buisjes, 1 keer neus- en keelamandelen eruit en een half jaar later nog eens buisjes.
    Alle keren direct verbetering merkbaar, enkel bij de keelamandelen wel duidelijk dat ze last had van de wond, maar dat is dan weer normaal bij de keelamandelen. Van enkel buisjes zou ze niet zoveel last mogen hebben.

3. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

Nov 25, 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    Voelde me ook wel afgewimpeld met de oordruppels moet ik zeggen...
    de assistente heeft overlegd met de kno arts en zij belde mij terug.
    Had aangegeven dat ze verhoging blijft houden (altijd eind 37 graden) af en toe knalrode oorschelpen, niet willen liggen, grijpen naar de oren, geen trui over haar hoofd willen en dat nog steeds na buisjes afgelopen donderdag.
    denk dat ik toch morgen maar weer ga bellen met de kno.

4. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

Nov 25, 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij beginnen ons hier af te vragen of het wel de oren zijn.
    Ze heeft ook pas de waterpokken gehad. Zijn al volledig ingedroogd en het waren er nog geen tien.
    We zijn echt radeloos hier.....

5. Disneyfan

Disneyfan Fanatiek lid

Oct 14, 2013
    1,036
    158
    63
    Waarom heeft ze niet direct druppels gebruiken na het plaatsen? Ik moest dat sowieso doen.

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Klachten lijken me wel typisch oren, maar worden mogelijk wel verergerd door allerlei virusjes. Er gaat natuurlijk een hoop rond momenteel en erg veel mensen zijn ziek... :(

7. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    1,038
    0
    36
    NULL
    Hier heeft het nog 3.5 week geduurd na het plaatsen van de buisjes. Nog steeds aan de oren trekken, gillen in bed, met verschonen aankleden. Zoals het hele afgelopen jaar, heb inderdaad ook een hele hoop nachten rechtop zittend op de bank met hem doorgebracht. En na die 3,5week nu ineens als een blad aan een boom omgeslagen. Hij kan ineens redelijk makkelijk verschoond worden en slaapt enkele uren achter elkaar. We hebben bijna weer nacontrole, dus ga eens vragen hoe dat nou kan. Helaas komen er nu weer tanden door, dus het gehuil en orengetrek is er weer, maar om een andere reden nu. Merk ook duidelijk het verschil, want liggen vindt hij nu opzich niet erg. Sterkte ermee!

8. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

Nov 25, 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    Moet zeggen dat we afgelopen nacht een goede nacht hebben gehad. Ze heeft een paar keer geschreeuwd maar viel vrij snel weer in slaap.
    Misschien heeft het idd tijd nodig...

Share This Page