Hebben jullie lekkere tips welke fruit soorten ik kan mengen aan mijn zoontje kan geven. Heb alleen 1 soort gegeven maar wil nu gaan mengen. Hij heeft vandaag banaan met sinasappel op. Heb nog een perzik liggen voor morgen wat kan daarbij en wat zijn nog meer lekkere mengsels??? Vanaf wanneer en hoe geven jullie trouwens druiven?? En kiwi snijden jullie dan alleen de zijkanten af of geef je ook het "witte" gedeelte waar de pitjes omheen zitten?
Mango en banaan Kiwi zeven, zodat de pitjes achterblijven. En voor andere ideeën kijk ik altijd op de kant en klare potjes en dat maak ik vers na.
Hier is hij dol op de combi kiwi banaan (hier gaat alleen het velletje eraf, de rest gaat gewoon mee in het prakje altijd zo gedaan) En de combi appel, peer en banaan vind hij ook erg lekker. Sinaasappel hier nog niet gegeven omdat wij het advies hadden gekregen tot na de ca 1 jaar te wachten ivm de hoge zuurgraad, schijnt voor de darmpjes nog niet zo lekker te zijn...
Banaan-peer vind ze erg lekker net als appel-perzik. Wat ik vanmorgen heb gegeven is perzik met een lepeltje volle yoghurt erdoor. Krijg je een soort smoothie ze vond het geweldig!
Bij fruit kun je alles eigenlijk wel met elkaar mengen. Ik pak vaak net hoe het uitkomt. Gooi soms ook wel 4 soorten door elkaar en geef dan een deel van de mix aan de oudste (want die vindt het heerlijk om af en toe fruit met een rietje te drinken ipv stukjes te eten).