Hoi dames Ik ben sinds begin deze week op Nutrilon Omneo pap overgeschakeld vermits Nouno altijd hevige krampen had (at eerst Beeba) en heel moeilijk stoelgang kon maken. Nu sinds hij deze nieuwe pap eet heeft hij ook niet zo dikwijls stoelgang, maar als hij heeft is het een vieze groene lopende brij :-& en geeft hij soms gal over. Heeft iemand hier ook dezelfde ervaring mee? Zou het de overgang van de nieuwe pap zijn of denken jullie mss dat er meer aan de hand is? Graag jullie advies. Alvast bedankt. Vele groetjes
Wij hebben ook een tijdje Omneo gebruikt.. mijn zoontje had ook groenig ontlasting en liet altijd hele vieze scheetjes ... Z'n voeding bleef wel in zn maagje zitten maar na 3 uren had hij nog het maagzuur wat naar boven kwam en was altijd aan het 'herkauwen'... Na 3,5 maanden overgestapt op Friso en sindsdien heeft hij geen last meer van maagzuur. Gr, diana
Ja, idd, die scheetjes (zeg maar gerust scheten !) heeft hij ook en er hangt een geweldig vies geurtje aan vast ! Hij laat ook heel de tijd boertjes, was dat bij jullie ook zo? groetjes
Misha had ook ontzettend harde poep en ik ben eerst overgegaan naar Friso Comfort, omdat ik daar hele goede ervaring mee had met mijn zoontje. Maar bij Misha werkte dat dus alleen maar averechts, de poep werd nog harder. Toen ben ik overgegaan naar Omneo, en inderdaad onwijs vieze scheetjes en groene poep, beetje klei/brei achtig. Na 2 weken Omneo ging ze echt heerlijk poepen en heeft ze geen last meer gehad van verstopping, de poep bleef wel wat breiig, maar dat liever dan die harde keutels..Misha had overigens geen last van maagzuur oid.
Ik had het in het begin ook een beetje, maar je moet het echt 2 weken volhouden. als je nu gaat overstappen dan krijgt je kleintje ontzettend veel kramp. Ik heb in 6 weken 5x van voeding moeten wisselen en dat is een ramp.
Ik ben ontzettend blij ben jullie reacties; ik voel me echt al een stuk geruster nu. We zullen nog even moeten afwachten en hopelijk gaat het met ons manneke snel weer beter. knuf aan jullie allemaal