Hai, Onze jongste zoon is 11 weken, is 5,5 kg en drinkt nu 5x 150+5. Hij drinkt dit nu sinds een week of 2. Hoeveel zouden jullie geven? Ik heb nl het idee dat hij wel meer lust, maar ik wil ook zeker niet teveel geven. We zijn overigens over aan het stappen van Nutrilon Omneo naar Nutrilon standaard. graag jullie ervaringen
Ikzelf geef 6 of 7 keer 120/4 ben namelijk "bang" dat hij van meer voeding per fles krampjes krijgt zoals voorheen. Ik voed op verzoek en niet volgens een schema. Als ik jou was dan zou ik meer flesjes geven maar minder inhoud erin. En volgens mij is omneo lichtverteerbaar dacht ik zomaar dus daar zou het ook door kunnen.
Onze dochter kreeg met 11 wkn 5 flessen van 180/6. Ze dronk niet alle flessen helemaal leeg, nu gaan de flessen wel allemaal zo goed als leeg. Na 4 flessen lukt nog niet echt.
Mijn dochter van 12 weken drinkt 5 a 6 flessen per dag. Verschilt van 120+4 tot 180+6. Ik geef gewoon fv op verzoek.
Als hij doorslaapt 4x 180+6 + 1x 150+5 (=laatste fles rond 23u en gaat vaak niet leeg) als hij s nachts voor een fles is gekomen 6x 150+5
Onze zoon kreeg met 11 weken ook 150+5 en wij hadden ook het idee dat hij te weinig had. Op CB bleek dat hij opeens weinig was aangekomen dus 180+6 gaan geven. Hij dronk niet gelijk al zijn flessen van 180 leeg dus ging langzaam aan steeds meer drinken, nu zit hij op 180+6 en drinkt wel alles leeg, op de laatste fles na. Het gaat perfect zo.
Hier bijna 10 weken oud en 5,9 kg maar drinkt nog steeds 6x 120/4 en slaapt al een tijdje door 's nachts. Hij drinkt hem meestal ook niet leeg maar laat 30ml in de fles ofzo. Dus heeft hier geen nut om te gaan verhogen. Hij drinkt eigenlijk veel te weinig volgens de 150ml per kg regel maar hij was vorige maand 1 kg aangekomen en nu is hij ook alweer 600 gram aangekomen sinds 2 september