Hallo allemaal, mijn zoontje word zondag alweer 6 maanden en is nu dus sinds vandaag over op opvolgmelk van Nutrilon pepti. Ik heb alleen nu nog 1 pak/doos Nutrilon Pepti over, helemaal gesloten. Deze kan overgenomen worden voor 7,50 euro + verzendkosten. Dat scheelt enorm in de kosten, want als je zo'n pak moet kopen, betaal je al zo 25 tot 35 euro. Ligt eraan waar je het koopt. Helemaal als je het niet vergoed krijgt. Wie o wie wil deze hebben? Liefs en dikke knuffel, Patricia
Ik vraag me af waar jij je pepti koopt, want bij de meeste supermarkten drogisterijen ligt de prijs rond de €15.00! Ik had ook een pak over en heb het gemengd met de opvolgmelk.
Bij mij in Zwolle niet. Anders zet ik het hier niet neer. En bij de apotheek al helemaal niet!!!! Als mensen in het traject zijn van wel of geen koemelkallergie, dan moeten ze het bij de apotheek kopen om het als de diagnose gesteld is bij de apotheek kopen. Dus ik loop hier echt geen onzin uit te kramen. Groetjes, Patricia
Ik zeg niet dat je liegt. Ik vraag alleen waar jij het dan koopt. Heb het nagekeken op mijn bonnen. Bij de AH betaalde ik 21.00 voor de pepti dus inderdaad wat hoger, maar nog steeds geen 35. Maakt trouwens niet uit waar je het koopt als je test voor KMA, als je de bonnen maar bewaard.
Nee dat is niet waar. Ik heb bij de zorgverzekering gewerkt en heb regelmatig meegemaakt dat als je het bij de drogist of bijvoorbeeld de AH besteld de mensen het niet vergoed krijgen. Als je het bij de apotheek koopt krijg je het dan wel met terugwerkende kracht nog vergoed. Dus vandaar. En bij de apotheek heb ik destijds 35 euro betaald... Liefs, Patricia
Dat is niet bij iedere verzekering zo hoor, ik moet het ook bij de apotheek kopen anders krijg ik het niet vergoed. Overigens betaal je hier bij de apotheek 24,99 per pak en ik geloof dat het bij kruidvat 3 euro goedkoper is.
Het zal per verzekeringsmaatschappij verschillen dan. Ik reageerde alleen omdat ik schrok van de prijzen. Ik heb er minder voor betaald.