Iemand ervaring met de bonbebe flesvoeding?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door gelukkig, 4 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Zijn er mensen die bonbebe flesvoeding geven? Het is een stuk goedkoper dan de andere voedingen maar daardoor vraag ik me wel af of het goede voeding is? Ik geef nu borstvoeding maar heb 5 weken de tijd om dit rustig af te bouwen naar flesvoeding. Tips hoe ik dit het beste kan doen?
    Heb een meisje dat slecht slaapt en veel huild. Hoop dat de flesvoeding wat uithaald. Dit is niet de reden om met borstvoeding te stoppen maar over 5 weken moet ik weer gaan werken en wil ik volledig op de flesvoeding zitten. Alvast bedankt voor de tips.

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Bonbebe is hetzelfde als Kruidvat.

Als je wilt gaan afbouwen, trek dan 10-14 dagen per voeding die je wilt afbouwen uit. Dan gaat het voor jouw lijf en dat van je kind het rustigste en gezondste.

Pak eerst de voedingen overdag als je i.v.m. je werk wilt afbouwen. Want de andere voedingen buiten werktijd kun je die eerste weken natuurlijk gewoon blijven geven (tenzijn je 7 dagen per week 24 uur per dag werkt). Voor je kind maakt het de overgang van hele dag bij mama naar mama weg omdat ze werkt gemakkelijker als ze als je er wel bent gewoon bij je kan drinken.

Hou er wel rekening mee dat het huilen met kunstvoeding ook erger kan worden. Je kind mist dan de troost van je borst en het directe huid-op-huidcontact.

Deel Deze Pagina