de titel zegt het al, ik ben even benieuwd hoelang jullie kindjes over een fles melk doen , en hoeveel dat dan is ..
dochter is 2.5 weken en over een flesje van 90cc+3 doet ze 5 tot 10 min max (difrax speen op de kleinste stand)
3,5 maand oud. Krijgt flessen van 150/5 met 2 scheppen jbpm. Ze doet hier 20/25 minuten over met een Avent fles, speen maat 1.
zo'n 15 min over 200 cc met Avent speen 2 (wat ingedikt) Maar met afleiding kun je er wel 10 a 20 min bij trekken!
ze doet ongeveer 15 minuten over 180/6 met een Avent nr 2 's Middags een flesje 120/4 bij de boterham die is ongeveer op na 8-10 minuten
Zoon is 1,5 week, doet 20 min over 100cc inclusief boerpauzes en luier verschonen tussendoor. Daarna nog wel minimaal 10 min uitbuiken.
Ruim 5 minuten, Aventspeen nummer 4. Ik heb het eigenlijk nooit geklokt. Maar als het langer duurt (dus bijv. nummer 3 speen of nummer 2) dan drinkt hij zijn flessen niet leeg, hij is er dan wel klaar mee Moet zeggen dat hij bij bv (t/m 6 maanden) ook altijd zolang dronk, misschien dat hij het daardoor gewend is.
bedankt voor de antwoorden. mijn dochter drinkt sochtends 200cc en doet hier ruim 45 minuten over , speen 2 of 3 gaat te snel dan moet ze daarna vreselijk spugen savonds drinkt ze hem wel met ongeveer 25 minuten leeg.
Onze zoon is 4 maand en doet 15 minuten over een fles van 210. Hij drinkt uit een MAM fles met speen 2.
Mijn zoontje doet dus ook 45 minuten over 120/4. En dan drinkt hij hem vaak genoeg niet leeg omdat hij simpelweg te moe is. Hij drinkt dit uit een avent natural grootte 2. We gaan nu maar eens de 3 (maar die is pas vanaf 3 maanden dus ik ben benieuwd) proberen om te kijken hoe dat gaat. Als dat ook niet werkt proberen we maar de difrax denk ik want 45 minuten is echt te lang...