goedendag, is deze fopspeen veilig voor gebruik ? Het lijkt een speen van de new generation. Maar wat ik teruglees is dat de terugroepactie van vorig jaar alleen op de spenen voor 6 - 16 maanden geldt ? Ik hoor het graag,
Hoi, Alle spenen van Bibi waar "new" opstaat schijnt niet veilig te zijn, dat is wat ik weet. Kijk anders even op de site van Bibi en neem desnoods even contact met ze op. Dat had ik dus wel gedaan.
Hoi Marielle, Er is een onderzoek geweest en daaruit bleek dat 1 fopspeen niet veilig is Zie het topic Onderzoek fopspenen: op 1 na allemaal veilig. Groet, Angela VeiligheidNL
Hoi Angela, Ik zie inderdaad dat het ook voor deze speen geldt, en ze zijn niet voor niets allemaal van de markt af.. Deze spenen staan nog veel te koop aangeboden op sites als marktplaats en fb. Nu weet ik waarom en schaf ik de deze speen niet aan. Bedankt voor de info. Groet, Marielle
Hoi, Bedankt voor je bericht. Ik ben er inmiddels achter gekomen dat deze speen ook niet geheel veilig is. Groet Marielle