Hoi hoi, Iemand die het heeft gezien? Wie gaat het volgen? Vond het een erg leuk programma, lijkt me wel erg heftig!
is dat dat programma op nederland 1 van gister avond? mensen die naar india gingen en ander gezin naar ook een armland. vond het erg hefitg om te zien. vooral dat gezin dat in een slobberwijk achtige buurt moest slapen. brrr
Oh ja, ik heb het gezien. Wel een ontzettend machtige ervaring zeg. Wie krijgt ooit deze kans? Ik zou wel liever op de boerderij in Bolivia zitten dan in dat wijkje in India. Alhoewel, dat ze wakker werden van een rat op hun arm, is ietsjes minder blegh... Ik ben benieuwd of ze het volhouden. Helemaal die vrouw in Bolivia, wel een beetje een zeur hoor. "ik had aaneen geschakelde huisjes verwacht, met een stoep ervoor en tralies voor de ramen" Uhm...wat verwacht je? Ik ga volgende week zeker weer kijken.
Ik vond het ook erg leuk ga volgende week zeker weer kijken. Vond alleen die vrouw in bolivia erg moeilijk doen, en erg ondankbaar dat ze geen brood wou eten omdat ze in nl een bepaald dieet volgt ofso..? :s
Inderdaad, die heeft tot nu toe alleen nog meer gezeurd. En wat die dochter van haar ook zegt: Die mensen kopen extra eten voor hun, terwijl ze niet veel hebben en dan gaat dat mens zeuren dat ze een dieet volgt. Pff ze zou zich kapot moeten schamen met haar gezeur.
haha, ik denk dat wanneer ze dit terug ziet en ook die andere familie ziet ze zich ook wel zal schamen. maar goed, ben benieuwd naar de komende afleveringen.
Super programma lijkt me echt fantastisch om te mogen mee maken. Ik irriteerde me wel aan die blonde vrouw die in Bolivia zit wat een zeikwijf oke je zal vast en zeker wel een cultuurshock hebben maar was sowieso overduidelijk dat ze erg weinig zin had in de reis. En als je de omgeving van India en Bolivia vergelijkte zatten ze daar in Bolivia toch stukken beter in de natuur op een zoldertje met bedden (oke wel ratten iek) Maar die andere midden in de sloppenwijk op de harde vloer slapen waar ze ervoor ook hadden gegeten. Ik dacht nog bij mezelf hmmm wat als die blonde vrouw daar had gezeten
oja, wij hebben het ook gezien en hebben echt met verbazing zitten kijken. Die blonde vrouw die met haar gezin in bolivia terecht gekomen was, had nog nooit gevlogen en was mede daardoor behoorlijk wereldvreemd. Je gaat bij dat arme gastgezin toch geen maaltijd afslaan omdat je het Dr. Frank Dieet volgt!??! Hoe onbeleefd kun je zijn!??! Ik heb het idee dat de kinderen van de gezinnen beter met de veranderingen om kunnen gaan dan de ouders. Haha, en ik moest ook wel lachen om die moeder die met haar gezin in India zat. Dat gastgezin in de sloppenwijk hadden amper bezittingen, en toen kwamen die Hollanders daar aan met 4 grote koffers vol kleding. Die man vroeg vol verbazing: "hebben jullie allemaal een eigen koffer vol....?" Terwijl de moeder van het ned. gezin begon te beseffen hoe erg die tegenstelling was, zei de vader van het gezin heel tactisch: "Ja, we vonden het echt moeilijk om te kiezen wat we allemaal mee moesten nemen!" Die moeder schaamde zich dood!
Ik zit het nu te kijken. En mijn mond valt open van die blonde vrouw in Bolivia. Denk eerst is na als je aan zo'n programma mee doet. Die mensen doen met het weinige wat ze hebben alle moeite om het hun naar de zin te maken, en je dan zo ondankbaar opstellen? Dat vind ik echt niet kunnen! Ik vind het trouwens wel mooi om te zien hoe snel de kinderen van beide gezinnen zich aan paste!
ik ben ook nu aan het kijken, en zit nu al bijna te janken door die sloppenwijk! Ohh, wat erg En dan al die spullen die zij mee hebben!