Hert ramt hond - Buitenland | Het laatste buitenlandse nieuws leest u op Telegraaf.nl [buitenland] whaha keihard, best zielig maar ohh ik kon me lachen niet ophouden
hmmz vind het niet echt om te lachen want zo hert is nogal zwaar en kan hard rennen blij dat de hond er niets aan over gehouden heeft
dat is zo, maar het idee hoe veel honden wel niet altijd achter een hert aan gaan en nu zo, het ziet er gewoon komisch uit vind ik.
aaaaaaaaaaah, arm beestje! Op zich vind ik het ook niet om te lachen, omdat het anders had af kunnen lopen... maar..... volgens mij is die hond in orde en heb dus best gegrinnikt om z'n houding en blik achteraf: "huh, wat maken ze me nou.... wat is/was dit nou" Zo kijkt mijn hond ook altijd als 'ie weer eens ergens tegenop is gelopen, oid.
Ik vind het wel grappig om te zien. Zo een groot formaat hond, die dan helaas recht in het pad van het vluchtende hert terecht komt, en dan ondersteboven gelopen wordt, en dan zo'n beteuterde kop op zetten...
Ik moest ook lachen.. Bedoel, beestje heeft niks zo te zien! Én die houding: he, wat was dat? huh? Snap er niks van.
Ik dacht eerst; "Nah, daar lach je toch niet om:x" Tòt ik het filmpje zag en dan vooral die blik van die hond achteraf. 't Blijft zielig, maar jemig, sommige honden hebben zo'n geweldige mimic. Tel daar mijn beeldende denkwijze bij op en uiteindelijk lopen dan toch die tranen van het lachen over mijn wangen
Wel een beetje zielig voor het beestje. Maar toen bleek dat hij niks had en er zo'n verbaasde kop bij trok had ik het ook niet meer van het lachen. Wat een grappig filmpje Die kop gaf beeld aan de uitdrukking: I don't know what just hit me...
ik vond het niet zo grappig helemaal niet zelfs. hopelijk heeft die hond niets.(of erover gehouden) herten zijn erg zwaar en met zo vaart op zo hond knallen. erg zielig.
Grappig? Dat woord komt nog niet eens bij me op bij het zien van dit filmpje. Wat zielig! Hopelijk heeft hij er niks aan overgehouden, arme hond!
gelukkig lachen we ook nooit om de dierenfilmpjes in Funniest Home Video's he. Gelukkig is en moet het leven vooral erg serieus blijven.
tis wel zielig als je het zo ziet, maar de hond is best sterk en heeft er niks aan overgehouden. Maar idd ene kant zo grappig, als die hert verder loopt, zie je de hond zo denken: 'hu wat doe je nou?' haha
Precies hoe hij kijkt! Haha! Mijn hond kan dat ook zo goed...als ze bijv. weer eens tegen een boom aan is gelopen. Dan lachen we ook altijd heel hard...of mag dat niet?