Hai meiden, Om de zomer een beetje door te komen met mijn kleine meid willen we af en toe wat leuks gaan doen, zoals bijvoorbeeld een dagje pretpark. Nou zag ik dat ze van Friesche Vlag een actie hebben voor de 2e persoon gratis. Ik ben op zoek naar de spaarpunten/streepjescodes, zodat ik kan gaan sparen voor de korting. Kan iemand mij hieraan helpen? Veel liefs Petra
o nee eten we niet sorry petra. Zal aan je denken als we visite hebben en ipv sojatoetjes dit een x nemen.
Ik vind de actie super dus ook lopen zoeken in supermarkt!! Bij Jumbo kon ik ze niet vinden , nou bij de Albert Heijn alleen die kleine verpakkingen gevonden. Weet iemand of ze het ook verkopen bij de Bas van der Heijden??
en kan iemand bij ondertussen al helpen aan de codes? kan ruilen tegen, bijvoorbeeld Efteling zegels of AH dierenkaartjes. Geef maar aan!!!
Heb twee pakken gekocht waar het op stond wat moet je ervan hebben dan? De uitgeknipte streepjes codes? Het zijn vla pakken.
Hai Susan, Het moeten de streepjescodes zijn en dan 1 van de zijkanten van het pak, waar ik de streepjescodes op kan plakken. Wil je er wat voor terug hebben, voetbalplaatjes? Groetjes Petra
Moeten de vla eerst nog opeten dus word eind van de week pas dat ik het kan versturen. Heb mijn superdieren boek vol maar als je wat kwijt kunt voor ons buurmeisje graag.
Hai Susan, Is prima hoor, zal even kijken wat ik dubbel heb. Je ontvangt het van mij in de loop van de week. Super bedankt!!! Veel liefs Petra
Petra, vriendlief wil zelf naar Aviodrome. Hou zelf dus de eerste 2 codes maar we hebben altijd Friesche vlag dus de volgenden zijn voor jullie.
hoeveel moet je nog dan? ik eet ook wel friesche vlag en heb de mijne al gespaard @susan, je kan ook op de c-1000 vouchers naar aviodrome