Vandaag is mijn meisje precies 10 dagen oud. Ze is met 42 weken 1 dag geboren door middel van een inleiding. Vandaag was echt een hele rommelige dag. ze wilde meer de fles, dronk deze dan niet helemaal leeg en viel dan in slaap. Legde ik haar in de box, werd ze weer vrij snel wakker. Ook in haar bedje viel ze niet in slaap. De afgelopen dagen dronk ze rond de 85cc, maar in de fles zit zo'n 100cc maar deze dronk ze dus niet op waardoor ze telkens na 2 uur weer honger kreeg. ik probeerde dit te rekken maar dat hield ze niet lang vol. Van het consultatieburo hoorde ik dat ze rustig 100cc mag drinken als ze zo vaak komt maar ze valt in slaap en wordt dan echt niet meer wakker. Om half 5 dronk ze maar 50cc en viel heerlijk in slaap, lekker op haar bedje gelegd en om half 8 wakker gemaakt voor een badje en daarna dronk ze in eens 90cc. Is dit nou zo'n regeldag? normaal komt ze netjes om de 3 uur en slaapt echt overal. En als dit nou weer gebeurd, maar gewoon die flesjes geven die ze tussendoor wilt? en hoeveel cc? hopelijk is mijn verhaal een beetje duidelijk alvast bedankt!
Kan maar zo een regeldag zijn geweest. De hoeveelheden die je dan geeft zijn een beetje afhankelijk van de hoeveelheid die ze drinkt. Maar je geeft dan liever vaker een beetje dan steeds teveel. Ilja