Sinds deze week geef ik mijn meisje nutrilon standaard 2. Hiervoor de combi borstvoeding en nutrilon hypoallergeen 1. Altijd johannesbroodpitmeel toegevoegd ivm reflux. Het valt me op dat de voeding die ik nu geef, ontzettend schuimt, herkennen jullie dit? Soms is het flesje 'leeg' maar zit er nog veel schuim in...
Ik heb nooit Nutrilon Standaard gebruikt maar ik heb dat ook met Kruidvat EC, veel schuim. Ik heb daarvoor Nutrilon Omneo gebruikt en daar had ik het niet mee maar dat ik ook dikkere voeding. Ik denk dat het gewoon lucht is wat er in komt, heb je soms ook als je een pakje appelsap met een rietje drinkt.
Het is een poos geleden, maar ik geloof wel dat die nr2 (standaard) meer schuimde dan de nr1 voeding (nutrilon Forte). Wat meer zwenken, ipv schudden hielp wel, maar het is vooral lucht, dus ook niet zo erg volgens mij..
ik vind het ook niet erg, het is alleen lastig. Want een flesje is wel leeg maar eignelijk zit er toch nog melk in.... dus heeft ze volgens mij dan niet het hele flesje op....