Het spijt me, maar ik word heel moe en akelig van het geplug van jullie eigen producten. Er was bij voorbaat al veel kritiek op jullie komst en het Beheer van Zwangerschapspagina grijpt niet in, want zij krijgen geld van Nutricia, zodat jullie jullie Dromerige Avondpapjes, Potjes Zomerfruit en Licht Volkoren Ontbijt Papjes mogen pluggen. Ik vraag me af of jullie echt opgeleide voedingsdeskundigen zijn of dat jullie dat alleen zijn op het gebied van de producten van Nutricia. Een kind van 9 maanden kan gewoon een boterham en stukken groente en fruit eten. Pap voor het slapen en zeker zoete pap is nergens voor nodig en eerder slecht dan goed te noemen. Jullie heten 'voedingsdeskundigen'. Mijn vraag is om ook als zodanig voedingsadvies te geven of anders aan het Beheer van Zwangerschapspagina te vragen of jullie 'Nutricia-voedingsdeskundigen' genoemd kunnen worden. Dank.
Beste Beatissimam, Hartelijk dank voor je vraag via dit forum. Ik begrijp dat je je afvraagt of wij allemaal wel echt voedingskundigen zijn. Wij bestaan uit een team van voedingskundigen en hebben allemaal de opleiding Voeding en Diëtetiek afgerond. Hopelijk geeft dit voldoende antwoord op je vraag. Groetjes, Ruby Nutricia Kindervoeding Service.