mijn dochter krijgt nu standaard 2 ze heeft 6mnd lang omneo1 gehad sinds 1 weekje krijgt ze nu standaart 2 maar ze heeft nu veel meer honger ik dacht dat nummer 2 meer verzadigd was maar ze houd 4 uur er tussen niet vol dan heeft ze al honger iemand hier ervaring mee?
Nog geen ervaring mee, maar klinkt inderdaad als de omgekeerde wereld. Nummer 2 voeding geeft normaal gesproken meer verzadiging en standaard zou ook meer moeten verzadigen dan omneo. Dus erg vreemd. Maar waarom probeer je geen omneo 2. Misschien dat dat wel goed gaat?
Heel vreemd ja, omdat opvolgmelk speciaal zo samengesteld wordt dat het meer verzadigt. Misschien eens kijken of ze dit ook met Omneo@ heeft en anders eens kijken naar de andere dingen die ze eet?
ik ben naar standaard 2 gegaan omdat de prijzen van omneo omhoog zijn gegaan en dat die voeding voor krampjes zijn en die heeft ze niet meer verder eet ze alleen pas een fruithapje meer niet dus ik weet ook niet waar het aan ligt
heb ik al gedaan di evinden het ook raar dat ze nu opeens meer honger heb omdat standaard2 meer verzadigd gevoel moet geven want omneo is lichter heb gewoon een apart kind