handkolf avent

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door tweety, 13 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hoi hoi

heb inmiddels de neus spray merk nog weinig verschil kwa productie maar de melk komt wel eerder los zeg maar.

nu wilde ik volgende week de handkolf van avent gaan aanschaffen. is dit een goede kolf? op het moment heb ik nog de kolf van medela maar het huren wordt wel erg prijzig als ik deze nog een aantal weken zou huren. heb veel goede dingen gehoord over de hand kolf van avent dus vandaar dat ik deze in gedachte had. als ik in het zh ben kolf ik nog wel met die dubbele van melede.

heb je verder nog tips om eventueel de productie op te krikken?

smorgens na een nacht slapen heb ik ongeveer 90 cc van 2 borsten verder heb ik rond de 70 cc uit 2 borsten. heb 1 avondje cluster kolven gedaan elk half uur 5 min kolven maar dit had nog geen effect dit zou vaker moeten zeker?

2. Ilse

Ilse Lactatiekundige

2 apr 2008
    1.552
    0
    0
    Lactatiekundige IBCLC
    Almere
    Hallo Tweety,

Ik heb geen tijd om te kijken naar andere berichten van je, daarom heb ik even niet meer precies voor de geest hoe je verhaal verder was.

Je kindje is 3 weken.
    Kolf je af en toe ga je straks af en toe kolven? dan is de avent prima.

Kolf je nu vrijwel alle voedingen en blijg je dat doen dan is een handkolf geen goede keuze.

dan is het zaak om je productie in stand te houden.
    dat doe je het beste met een dubbele kolf, lelectrisch die je goed kunt instellen en die voldoende aantal zuigbewegingen kan maken.

Ik zal je nog mailen over het verhogen van de productie.

Succes met je keuze.

Ilse

Deel Deze Pagina