misschien iemand die me kan helpen?

Discussion in 'Flesvoeding' started by dieseltsje, Sep 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dieseltsje

Oct 31, 2008
    57
    0
    0
    Onze kleine man van bijna 5 kg slaapt nu sinds een paar dagen door maar nu is het overdag een drama. Hij krijgt altijd half 11 ´s avonds zn fles en voorheen wou hij dan tussen 3 en 4 uur weer een fles. Nu ineens slaapt hij tot dik half 7. Op zich erg prettig natuurlijk maar ik krijg hem na die fles zn bed niet meer in.. en dat duurt dan bijna de hele ochtend. dan valt ie eindelijk in slaap en is binnen no time weer wakker en begint dan te huilen. Zo gaat het nu dus al een paar dagen, en de hele dag door.;)
    Hij kreeg hiervoor 5 flessen overdag en ´snachts een fles van 90cc.
    Nu hij die fles ´snachts niet meer hoeft zit ik dus op 5 voedingen.

Moet ik hier nu iets mee veranderen? Komt het wakker zijn en huilen door het plotseling doorslapen 'snachts of omdat hij nu in totaal iets minder te drinken krijgt? en zo ja, kan ik dan iets doen zodat hij weer beter in zn vel gaat zitten? hij krijgt ongeveer half 7 zn eerste fles, dan 10.30, 14.30, 18.00 en 22.30

Als iemand een tip heeft dan hoor ik het graag
    Alvast bedankt:)

2. dieseltsje

Oct 31, 2008
    57
    0
    0
    oja vergeet er nog bij te zetten dat hij 150cc per keer krijgt:)

3. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Was hier ook zo hoor, Ik zat al snel beneden met haar. Zij een beetje spelen in de box na de fles. Net zolang tot ze moe was en ik haar weer op bed kon leggen. Maar dat was dan meestal pas om half 9. Ze heeft vanaf het begin niet meer na de ochtendfles geslapen. Waarschijnlijk gewoon goed uitgeslapen.
    Nu wordt ze om half 8 wakker en dat scheelt alweer!

4. dieseltsje

Oct 31, 2008
    57
    0
    0
    dank je wel voor je reactie.. dan ga ik dat voortaan ook maar doen.
    zal wel ff wennen zijn om nu elke ochtend half 7 naast bed te staan en er daarna niet meer op te gaan:p

5. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Idd,maar die van mij slaapt nu gelukkig wat langer uit.
    Verder zou je miss als alle flesjes schoon op gaan 1 fles kunnen verhogen,die van half11?

Share This Page