Koelstra of andere buggy?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lilly, 6 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik ben wezen kijken voor een buggy.

Mijn oog viel op de Koelstra.
    Ik vond hem niet te zwaar, zag er leuk uit en de rugleuning kan (bijna) helemaal plat. Ook is hij in vergelijking met een McLaren niet duur, 79 euro. Maar nu keek ik op de site van kieskeurig en daar waren de meningen nogal verdeeld en in uitersten. De een vind het ding helemaal super, de ander had er geen goed woord voor over.

Hebben jullie ervaring met de Koelstra?
    Of tips voor een andere buggy?

Ik vind vooral belangrijk dat hij niet te zwaar is en mee kan op de fiets!
    Alvast bedankt!

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik heb juist omdat ik hem alleen gebruik voor als ik op de fiets ga gekozen voor een goedkope buggy van prenatal huismerk. Kan ook behoorlijk plat(5 standen geloof ik) en een paar weken terug gekocht in de aanbieding voor 40 Euro. Ik ben er blij mee.

3. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik heb ook de Prénatal buggy en die kan idd redelijk plat. Ben er erg tevreden over!

4. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.291
    2.987
    113
    Ik heb een jaar geleden de mclaren gekocht. Super ding! Ideaal voor op de fiets. Maar ook voor dagelijks gebruik is 'ie erg prettig. Het nadeel is idd dat hij vrij prijzig is. Maar goed, mijn dochter zit er dan ook regelmatig is. En bij een goedkopere buggy zijn er (als ze wat ouder zijn) vaak problemen met de wieltjes. Die lopen dan niet echt soepel meer. Dan nu maar even iets meer betalen.

Groetjes, Lotte

5. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    o interessant topic ik lees ook even mee..wil ook op korte termjin een buggy aanschaffen dus meiden kom maar op met die tips!

6. bobbelientje

bobbelientje Actief lid

2 nov 2006
    320
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier hetzelfde, dus kom maar op met de tips!
    Hoe is de chicco buggy?

7. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hier ook de maclaren... En omdat het een model van vorig jaar was, bij Prenatal gekocht voor 90 euro... Dat viel me ook nog heel erg mee :)
    Ik ben er erg blij mee, zou geen andere meer willen!

8. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    ik heb ook de maclaren en ben er heel erg tevreden mee. Hij is niet goedkoop, maar ik vind het wel waard...gebruikt 'm regelmatig

Deel Deze Pagina