te veel voeding ?

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door pluk, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Onze dochter is nu 3,5 week oud en ik heb het idee dat ze te veel voeding krijgt.

Ze krijgt nu Friso Comfort 150 cc met 5 scheppen. 4 van deze flessen gaan helemaal op de andere 4 daar laat ze meestal 30 cc van staan.

Ze blijft dus ook steeds om de 2,5 uur komen voor een fles, we rekken dit dan op naar 3 uur en soms redden we 3,5 uur maar dat betekend wel minimaal een half uur met een huilend (volume en geluid als een mager speenvarken) meisje op schoot zitten.

Ook de nachten beginnen me aardig op te breken, ze doet wel netjes ongeveer 20 minuten over een fles en dan kan ik weer ongeveer 2 uurtjes slapen voordat ik de volgende fles weer kan gaan maken.

Ik zit er serieus over te denken om dan maar fantomalt bij de apotheek te halen en dit erbij door te doen zodat ze wat meer calorieën binnen krijgt en dan misschien wel 4 uurtjes op een fles kan teren.

Met andere woorden HELP

Groetjes Anita

2. Friso

Friso Voedingsdeskundige

1 sep 2009
    5.654
    0
    0
    Hallo Anita,

Je kindje drinkt lang genoeg over een flesje, misschien kan een voeding voor hongerige kindjes helpen. Je kunt overleggen met je consultatie bureau of je Friso Comfort mag mengen met Friso Extra, daarin zit zetmeel, dat zorgt ervoor dat de voeding net iets langer in het maagje van je kindje blijft.

Succes

Groeten Eveline

Deel Deze Pagina