speelgoed voor buiten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Loveloes, 20 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loveloes

Loveloes Niet meer actief

Ons dametje loopt heel graag buiten. Ik zou graag wat speelgoed voor haar aanschaffen, voor als het wat warmer gaat worden.

Wat is nu echt leuk buiten speelgoed voor kindje van 15 maanden? (1,5 alst zomer is)

2. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
  3. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Het andere topic vond ik meer over grote speeltoestellen gaan. Daar zouden wij hier in de tuin echt geen plek voor hebben.
    Wij hebben hier voor de zomer een klein opblaasbadje en we hebben een waterbaan (beiden vorig jaar voor z'n verjaardag gehad) en die waren van de zomer een groot succes.
    Verder komt er dit jaar nog een zandbak, maar daarvoor heeft hij al het nodige speelgoed, zoals emmertjes en schepjes.
    We hebben ook zo'n plastic wipwap voor buiten en een loopauto, maar beiden zijn de afgelopen winter ook binnen veel gebruikt.

4. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Dit is de waterbaan. Vorig jaar gekocht bij Kruidvat.

5. tuc

tuc Niet meer actief

Een watertafel, echt een heel groot suc6 hier bij alle kindjes vanaf dat ze kunnen staan.

Verder een schommel, als je geen plek hebt voor een grote stellage kun je ook een losse schommel met haken in de deuropening van de schuur of poort hangen.
    Een loopfietsje of autootje. Ik heb hier ook een groot krijtbord hangen buiten, ook een mega suc6.

6. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Wij hebben een zand en watertafel gekocht voor haar eerste verjaardag en verder komt er denk ik een picknicksetje ofzo. ..

7. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Wij hebben een glijbaantje (met 2 treden) en een zandbak. Ik wil nog graag een tentje met zo'n kruiprol eraan, ik denk dat hij dat superleuk vind.

Een schommel komt hier trouwens pas als hij zelf kan schommelen. In het speeltuintje in de straat wil ik best duwen maar thuis wil ik dat hij zelf speelt! 😉

8. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Hier waren de toppers:
    - een zwembadje
    - een loopmoto (of loopfiets)
    - een glijbaan (plastiek en niet heel groot, kan gemakkelijk op ons terras staan)

Maar op nummer 1 staat de zandbak. Dat was en is nog steeds mijn zoontjes' lievelingsspeelgoed voor buiten.

Deel Deze Pagina