Volgende week vieren de leidsters van het kinderdagverblijf hun verjaardag samen. Alle kinderen van de groep komen verkleed en ze gaan extra leuke dingetjes doen en uitgebreid eten enzo. Nou mijn vraag: hebben jullie ideeën/tips voor cadeautjes voor de dames? Mijn zoon is 7 maand, dus een echte tekening zit er niet in . Het moet wel een kleinigheid blijven (4 leidsters).
Je kan ook een kado voor alle leidsters samen kunnen doen zoals een mooi voorlees/ prentenboek. Wil je echt voor ieder apart doen, dan kun je denken aan kadobonnen, potjes met bolletjes, wijn. Dat hoeft niet duur te zijn en het is beter dan alle badproducten en zeepjes Succes
van doorzichtige folie een zakje maken en daar van die eetbare hartjes in doen met een kaartje er aan ik vind je 'hart'stikke lief.
Op dat kaartje kan je dan misschien nog een gestempeld handje van je zoon opzetten? Dan maak je het net dat ietsje persoonlijker.
Ik werk zelf op een dagverblijf en ik weet dat er binnen de groepen, weinig budget is voor speciale dingen. Persoonlijk zou ik iets voor de groep (evt. met verhaaltje persoonijk aan de leidsters) erg leuk vinden.
1 doos chocolade met daar op een hart en daar een paar mooi krasen van je zoon op. of een plandje. en dan een tekening
Ik werk zelf op een kdv., en vind het echt al hardstikke leuk en lief als ik een (goedkope) badschuim of een kaars krijg. Een leuk plantje of een mok met bijv. snoepjes ern. Het hoeft echt niet duur te zijn. Maar de ideeen die hier al voorbij kwamen zijn ook erg leuk.
Ik heb mijn dochter bij een traktatie een keer een beschilderd potje gegeven waarin ik "vergeet-me-nietjes" had gezaaid Of dat je je kind toch een paar krassen laat maken op een vel... wit of gekleurd... Daar plak je dan een foto van je kind bij en zet er zelf op: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag juf ....!" En doe daar dan een leuke goedkope lijst omheen.... En volgens mij zijn chocolaatjes ook altijd welkom