Tips cadeautje leidsters kdv

Discussie in 'De lounge' gestart door Pruts27, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Volgende week vieren de leidsters van het kinderdagverblijf hun verjaardag samen. Alle kinderen van de groep komen verkleed en ze gaan extra leuke dingetjes doen en uitgebreid eten enzo.
    Nou mijn vraag: hebben jullie ideeën/tips voor cadeautjes voor de dames? Mijn zoon is 7 maand, dus een echte tekening zit er niet in ;) . Het moet wel een kleinigheid blijven (4 leidsters).

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    een klein beschilderd bloempotje (action) met bolletjes erin...

3. Tennes

Tennes Niet meer actief

Je kan ook een kado voor alle leidsters samen kunnen doen zoals een mooi voorlees/ prentenboek. Wil je echt voor ieder apart doen, dan kun je denken aan kadobonnen, potjes met bolletjes, wijn. Dat hoeft niet duur te zijn en het is beter dan alle badproducten en zeepjes :)

Succes

4. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    van doorzichtige folie een zakje maken en daar van die eetbare hartjes in doen met een kaartje er aan ik vind je 'hart'stikke lief.

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Op dat kaartje kan je dan misschien nog een gestempeld handje van je zoon opzetten? Dan maak je het net dat ietsje persoonlijker.

6. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik werk zelf op een dagverblijf en ik weet dat er binnen de groepen, weinig budget is voor speciale dingen. Persoonlijk zou ik iets voor de groep (evt. met verhaaltje persoonijk aan de leidsters) erg leuk vinden.

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    1 doos chocolade met daar op een hart en daar een paar mooi krasen van je zoon op. of een plandje. en dan een tekening

8. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Ik werk zelf op een kdv., en vind het echt al hardstikke leuk en lief als ik een (goedkope) badschuim of een kaars krijg. Een leuk plantje of een mok met bijv. snoepjes ern. Het hoeft echt niet duur te zijn.

Maar de ideeen die hier al voorbij kwamen zijn ook erg leuk.

9. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik heb mijn dochter bij een traktatie een keer een beschilderd potje gegeven waarin ik "vergeet-me-nietjes" had gezaaid ;)

Of dat je je kind toch een paar krassen laat maken op een vel... wit of gekleurd... Daar plak je dan een foto van je kind bij en zet er zelf op: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag juf ....!" En doe daar dan een leuke goedkope lijst omheen....

En volgens mij zijn chocolaatjes ook altijd welkom ;)

10. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Dames bedankt voor de tips. Kan ik morgen creatief aan het werk met de kleine :) .

Deel Deze Pagina