Hallo hallo, We overwegen om voor onze dochter voor haar tweede verjaardag een loopfiets te geven. Wat is een goede loopfiets? Ik hoor graag ervaringen! Alvast bedankt!
Wij hebben een puky l1 gegeveb met de 2e verjaardag. Dit is de 3+ versie aangezien dochter vrij lang was. Zijn er nog steeds heel blij mee.
Onze dochter is ook vrij lang.... Ik had daar echt geen seconde over na gedacht... thanx voor de goede tip
Wij hebben een yippee loopfiets gegeven. Hierbij is de instap laag. We zijn er erg tevreden over! Hij was 3 jaar dat hij hem kreeg en past er goed op, hij was toen 1 meter lang.
Ik zag staan dat die fiets geschikt is voor kledingmaat 98-110. Ze draagt- afhankelijk van het hoe de broek valt- geregeld al maat 98. Dus dat maakt deze erg geschikt. Bedankt voor de tip!
Hier ook de pucky 3+ versie. Heel blij mee! Zoon was 2 toen hij hem kreeg en kan er dus lang mee vooruit. Degelijk en niet kapot te krijgen
Wij hebben de kleinste maat puky loopfiets (vanaf 2 jaar met 2 wielen) aan ons zoontje gegeven voor z'n tweede verjaardag. Hij kon er toen direct op en heeft hem heel vaak gebruikt. Echt een super fietsje! Hij heeft hem gebruikt tot hij ruim 4 was, we hebben t zadel en stuur een paar keer wat hoger gedaan. Inmiddels fietst hij op een gewone fiets
Wij hebben ook een Puky 3+ aan mijn zoontje gegeven en hij kan er goed mee lopen (maat 98). Deze raad ik dan ook aan.