Sinds donderdagmiddag zijn wij overgestapt op de nutrilon pepti, i.v.m. verdenking van KMA. De normale nutrilon dronk ze prima leeg (120cc), maar nu ze de pepti krijgt, drinkt ze stukken minder. Is dit toevallig? Of komt dit vaker voor? Wat zijn jullie ervaringen met het overstappen? Welke voeding gebruiken jullie? Na hoeveel tijd kwam er vebetering? Wat mij opvalt is dat Esmae ook niet helemaal lekker is volgens mij. Dat kan natuurlijk ook de reden zijn waarom ze minder drinkt, maar het valt dus ook op dat dit is sinds de overstap. Vanaf vrijdag laat ze wel al veel en veel minder windjes, dat scheelt enorm!
ik ben ook net ovegestapt op pepti. ik merkte vrij snel al verschil. alleen na de eerste week gaat t weer minder. sindjes zijn heir gelijk gebleven alleen nu met een enorme stinklucht erbij hahaha. mijn zoontje ging er neit minder van drinken.
Ik heb het nu met Neocate. Mijn zoontje drinkt nu nog maar 600 ml op een dag (is 7,5 kg), misschien tijdelijk. Hij is verder wel tevreden en plasluiers zijn prima.. dus ik kijk het even aan. Eh.. kan ik je dus ook niet helpen..
Ik heb geen ervaring met flesvoeding, maar ik begreep dat de smaak van de pepti flink wat zuurder is. Kan dus heel goed dat je kindje er wat minder zin in heeft.
hier sinds vrijdag met Pepti begonnen, ze drinkt ook minder hier laat ze juist meer scheetjes, beter, anders blijven ze maar opgesloten in der buikje en geven extra kramp
@susan28; in welke zin gaat het weer wat minder? @de rest; Die pepti heeft echt een andere smaak. GATSIE, ik vind het niet verbazend dat ze het niet willen drinken hoor Al moet ik zeggen dat het gelukkig weer de goede kant op gaat. Steeds een beetje meer en zelfs weer een heel flesje leeg gedronken. Er komt ook meer regelmaat in haar slapen en dat is voor ons allemaal prettig. Ze is nog wel veel wakker, maar is toch ook aanzienlijk meer gaan slapen. Bovenal zien we de uitslag in haar gezichtje en nek zo langzaam aan weg trekken. Ik ben blij dat we deze voeding zijn gaan proberen en ik hoop dat het de goede kant op blijft gaan.
Heey heey Liam krijgt oowk sinds 3.5 maand pepti maar heb nooit geen problemen gehad dat hij minder ging drinken,, Scheetjes werden hier wel meer dat kwam volgens de huisarts gewoon door de pepti,, Het zou heel goed kunnen dat ze even moet wennen aan de pepti want die is VIES!!! proef zelf maar een beetje,, gatver,, Anders even het CB vragen om advies Succes!! Liefsz