Hier hebben wij ook infacol gebruikt wat een hel was dat onze jongen schreeuwde het uit vooral midden in de nacht, wij zijn toen op aanraden van het cb gestopt en na een dag of 2 had s veel minder pijn en ging ook weer beter slapen wij gebruiken alleen nog Nutriton en dan minder dan op de verpakking staat dit gaat goed hij had wel een verborgen ruflex daar door spuugde hij meer maar niet echt veel. Wij zijn er achter gekomen doordat hij steeds minder ging eten en daar door af ging vallen, ik zou het even na laten kijken of dit bij je dochter ook het geval is
Na twee dagen waarop ons meisje de hele dag van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat niet heeft geslapen en de hele tijd heeft liggen schoppen en kreunen in de wagen of op schoot, begin ik te denken aan (verborgen) reflux. Herkent iemand deze dingen? -belletjes blazen -onrustig na de fles, schoppen en overstrekken -2 tot 3 uur na de fles opeens nog boeren of een mondje teruggeven -'herkauwen' -alleen 's nachts maar op de rug willen liggen Ik begin een beetje wanhopig te worden...ik heb gewoon sterk het gevoel dat dit niet 'gewoon' is, maar dat ze pijn heeft. Ze heeft tot een paar dagen geleden nauwelijks gehuild en nu is het eigenlijk voortdurend dreinen, kreunen en persen..
Roan ik zou het zeker even met de huisarts overleggen om er achter te komen moet je medicijnen gebruiken als het dan helemaal over is weet je dat het een reflux is. Onze jongen was er onrustig aan de fles tot het zo erg werd en hij meer dan de helft liet staan. Boeren en terug slikken van eten zelfs nog bij de volgende fles. Wij hebben medicijnen gehad tegen de reflux en hij knapte zo op geen krijs partijen meer tijdens de fles en hij kwam weer aan heel veel succes