hey mensen even een vraag Rico krijgt een provocatietest en moet 6 weken vanaf morgenvroeg Pepti 2 gebruiken ipv de voeding die hij nu krijgt (kruidvat extra care 2) weet iemand of het CZ dit vergoed? kan ik gewoon b.v. een machting laten sc hrijven door de KA en dit naar het CZ faxen? ik weet dat ik het cz ook kan belen maar we zijn nu dingen al aan het regelen voor die opname en alle voedingen in huis te halen nog voor 8 uur zodat hij morgen ochtend gelijk kan beginnen. vandaar mn vraag alvast..het is dus nog niet bewezen maar het is zo ontzettend duur en het is nauwelijks te betalen..ja voor 1 of 2 keer maar hij eet 2 pakjes in een week, en 1 pak is al 21,50 reken maar uit. ons inkomen is niet erg hoog dus ik zit er best wel mee want ik wil natuurlijk het beste voor rico en had nooit gedacht dat dit ooit aan de orde zou komen. kan natuurlijk wel geld lenen van mensen maarja wil niet onnodig mensen lastig vallen met geld lenen. hopelijk weet iemand een antwoord..aub z.s.m groetjes Isa
Ik weet niet of CZ het vergoed, wij zijn verzekerd bij interpolis en deze vergoeden het alleen als het op recept van de arts is en als het bij de apotheek word gekocht ( waar ik geen 21, 50 betaal maar 24,99) . Maar om het zeker te weten zal je toch echt cz even moeten bellen
Je krijgt pas een machtiging NA provocatie. Het enige wat je nu kan doen is de bonnen bewaren. Stel er komt KMA uit de test, laat je de machtiging ingaan op de dag van de 1e aankoop Pepti. Dan krijg je het alsnog terug. Helaas is er geen andere mogelijkheid... Succes meid!