Nutriton : hoe krijgen jullie kindjes het voor elkaar de hele fles leeg te drinken?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door snoepjevdweek, 13 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Het ligt er denk ik ook aan hoeveel je moet gebruiken..
    Wij doen per bij 180+6 2 schepjes en dat kan ze met een M speen helemaal opdrinken. Een L is vaak een papspeen en dat gat is wel erg groot heb ik gemerkt. Hier stikt ze er dan zowat in..

2. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Hier slechte ervaringen met nutriton (en dan vooral de 80% toevoegingen naast de JBPM). Goede ervaringen met friso comfort. Tot 6 maand hebben we nog wel een derde nutriton schepje met pure JBPM ban natufood toegevoegd (dat is de echt pure JBPM, sommige natuurwinkeles moeten het nog wel bestellen omdat ze vaak een ander merk op de schap hebben staan). NU alleen opvolgmelk friso comfort.

Hier gingen de flessen niet leeg met nutrilon en nutriton en ook nog niet helemaal goed met comfort en nutriton maar comfort met pure JBPM is nooit een probleem geweest. de pure klontert wel sneller dus wij deden de JBPM mengen met de melkpoeder en oplossen in kokend water (dat moet voor de comfort voeding) en dan met een vorkje goed mengen en dan pas koud water erbij voor een goede tempratuur

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik doe de pure JBPM gewoon beetje bij beetje in het (in de magnetron opgewarmde) water en dan direct met een vorkje doorroeren, daarna roer ik de FV erdoor. Geen last van klonteren.

Normaal kost de JBPM van Natufood zo'n € 6,-, maar in Duitsland heb je meer aanbieders en kun je het dus wat goedkoper kopen. (Johannisbrotkernmehl)

Deel Deze Pagina