Vraagje Ik weet dat nutriton bestaat voor hongerige kindjes maar is er nog iets anders dan nutriton. Mijn zoon mag dit helaas niet krijgen vanwege medicijn gebruik
Nutrilon of nutriton? Nutriton is johannesbroodpitmeel, een dikmiddel bedoeld om spugen tegen te gaan. Dat doet niets voor hongerige kindjes. Nutrilon is een merk van fv, met ook voeding voor hongerige kindjes (denk ik, want nooit gebruikt). Waarom mag je kindje dat niet hebben?
Nutriton is inderdaad niet bedoeld voor hongerige kindjes, maar om spugen tegen te gaan... het dikt de flesvoeding in. Voeding voor hongerige kindjes heet Forte (bij Nutrilon in ieder geval). En vraag me ook af waarom hij het niet zou mogen krijgen ivm medicatiegebruik?
Nutrilon en friso hebben beide hun eigen lijn fv en beide hun eigen merk fv voor hongerige kindjes. Nutriton is ipc niet bedoeld voor hongerige kindjes.
Wij gebruiken inderdaad Nutrilon Forte voeding omdat ons mannetje een hongerig ventje is en Nutriton (johannesbroodpitmeel) tegen het spugen.
Ik bedoeld inderdaad nutrilon forte maar ook nutriton voor spugende kindjes Onze zoon spuugt ook nog best eens. Onze zoon heeft een schildklier die het niet goed doet en daarom thyrax moet slikken Nutriton bind het medicijn dus dat kan niet. Nu is mijn vraag zit er in nutrilon forte voor honegrige baby's ook een bindmiddel zoals johannesbroodpit meel of iets anders Ik kan dit niet vinden
Hoelang duurt een voeding? Toevoeging; Op internet kan ik vinden dat forte 1 bestaat uit een x aantal ingredienten, waar ik 'johannesbroodpitmeel' of E410 niet uit kan halen. Maar of het er dan niet in zit ? (Onder een ander naampje of ondertussen weer gewijzigd) Zie; NUTRILON forte 1 - Dieetconsult Kun je het niet navragen aan de arts of nutricia bellen?
Naar mijn weten zit er geen jbpm in. Hier ook forte gegeven. Je kunt het zo via de website chattend vragen. Weten ze wel.
Volgens mij zit in forte geen jhpm, maar in 'comfort' wel (??). In forte zijn de eiwitten in de melk weer anders waardoor ze beter verzadigen... Anders nutrilon even mailen??